Stronghold World
Doriti să reactionati la acest mesaj? Creati un cont în câteva clickuri sau conectati-vă pentru a continua.

Diablo III

2 participan?i

In jos

Diablo III Empty Diablo III

Mesaj Scris de Leo Vin Iul 09 2010, 00:43

Așadar...Diablo III. Refuz să cred că sunt gameri care nu au jucat măcar în fugă unul din jocurile precedente așa că o să le sumarizez fără a vă insulta cultura. Diablo e rău, eroul trebuie să-l bată, trece printr-o serie de niveluri de hack and slash, itemuri cu abilități speciale, sau unice, se echipează tot mai bine, omoară tot mai mulți inamici, crește tot mai mult în nivel, îl bate pe Diablo, își bagă în cap (la propriu) o piatră care conține sufletul lui.
Diablo II: Eroul devine posedat de Diablo, începe să-și caute frații, alt erou apare, se luptă cu demoni de-a lungul a cinci regiuni geografice și culturale, mai multă luptă, niveluri mai variate ca design, mai multe mecanici, mai multă strategie, mai mult character building, mai mult inventory management și pe parcursul a unui joc și un expansion, cei trei frați (Diablo, Baal și Mephisto) sunt distruși pentru totdeauna și se face liniște în lumea fictivă Sanctuary. Sau?
The Hype


Diablo 3 e în development de pe vremea când încă exista Blizzard North, din 2005. Acum nu știu ce amenințări sau privilegii primesc angajații Blizzard, dar nu cred că a fost firmă care să păstreze mai bine secretele referitoare la proiecte până au fost lansate oficial. Nimeni nu știa de Starcraft 2 până nu a spus Blizzard și nu s-a auzit nici zvon referitor la Diablo 3 înainte de vara trecută.
Diablo III A_med_1.jpg
Fii atent, că nu arăt de două ori!



Poate unii au prins prin iunie anul trecut cristalul înghețat de pe pagina Blizzard care pe parcursul a mai multor zile s-a topit gradual dezvăluind tot mai multe indicii, majoritatea menite să inducă în eroare. Multe aberații s-au auzit pe forumuri pe atunci de la „Acolo în colț e simbolul lui Aldaris din Starcraft”, trecând prin „E o rună de pe Frostmourne, e ceva legat de Wrath of the Lich King”, „Ba nu, e Warcraft 4!”, „Ăia sunt ochii lui Lich King.”, „Aia e o rună din Diablo II, se anunță Diablo 3!”.
Evident că trebuia doar puțină deducție ca să îți dai seama că Starcraft 2 a fost deja anunțat, Wrath of the Lich King la fel, banii de Warcraft se duceau toți în WoW și doar Diablo 3 mai rămânea. Topirea gheții în totalitate a confirmat. Două zile mai târziu toți cunoscuții mei aveau avatare pe messenger cu logo-ul Diablo 3, wallpapere la fel pe PC și pe telefonul mobil și toată lumea juca din nou Diablo 2. Divizia de marketing de la Blizzard? Rămâne angajată.
The Information


Următoarele săptămâni au fost umplute cu pagini de informații despre joc, dar să le luăm pe rând...Diablo III A_med_2.jpg
Booga Booga!



Jurnalul lui Deckard Cain (cu audio și cutscene-uri din Diablo 2) relatează pe scurt evenimentele din Diablo 1 și 2, în timp ce mai multe elemente ale universului Diablo (lumea Sanctuary) și cele ale jocului nou sunt relatate de către un cronicar pe numele lui Abd al-Hazir, care nu poate să nu mă ducă cu gândul la Abdul Alhazred, Arabul Nebun, scriitorul fictiv al Necronomiconului lui Lovecraft. Din cronicile lui aflăm de trei din cele cinci clase care vor apărea în Diablo 3, și anume Barbarul (care este în mare parte asemănător cu cel din jocul precedent; Witch Doctorul e un fel de Necromancer/Shaman care se folosește de vrăji elementale și de summoning pentru a-și oblitera inamicii, iar clasa Wizard se folosește de puterea destructivă a magiei într-o formă mult mai brută decât vrăjitoarea din Diablo 2 și are acces la ceva mai multe trucuri în luptă.
Inamicii sunt o parte vechi: zombie, scheleți, oamenii-țap (unii dintre ei în forme ușor alterate); o parte creaturi asemănătoare cu cele din Diablo 2 (cum ar fi Scavengers, niște dihori care sar ca și Leaperii din deșertul Actului 2), iar o parte sunt „originale”, dar mie Unburied ăia asamblați din mai multe cadavre îmi amintesc foarte mult de Abominations din Warcraft.

Mediul va fi complet 3D și într-o oarecare măsură navigabil și pe verticală de către monștri (care se vor cățăra pe margini abrupte de peșteri, stânci și temnițe pentru a ajunge la noi) și jucători (prin intermediul unor scări). Engine-ul fizic se va folosi de Havok pentru interacțiunea dintre obiecte. Pe Havok l-ați mai văzut la lucru în Force Unleashed, Fable 2, Company of Heroes, Max Payne 2 și cam orice joc în care energia de impact se transfera de la un obiect la altul în mod dinamic. În plus față de aceasta ni se promite un mediu destructibil și alterabil, iar ultima oară când mi s-a spus asta și nu am crezut a fost înainte de Force Unleashed. Rezultatul e că m-am înșelat.
În mod normal, Blizzard a învățat multe de la jocul care le-a adus cele mai mari profituri și anume Blackthorn. Pardon, World of Warcraft, mereu le confund. Astfel, în locul barei de poțiuni din josul ecranului avem acum o bară de skill-uri pe care o putem customiza cum dorim, asemănător cu sistemul din WoW. În acest mod nu vom mai avea acces doar la două skill-uri la un moment dat, iar după părerea mea, luptele vor deveni mai fluente și dinamice. Nu se spune clar încă dacă poțiunile au dispărut cu totul sau nu, dar vor fi parțial înlocuite de niște biluțe de energie care încarcă vitalitatea personajului și care vor cădea aleatoriu la moartea câte unui monstru. Inventarul a fost și el modificat în stilul WoW, ne mai fiind nevoie să jucăm tetris ca să ne aranjăm obiectele în inventar. De asemenea, au mai apărut două sloturi de armură: leggings și shoulder pads.
Diablo III A_med_3.jpg

Ușor, să nu te împiedici…



Questurile nu sunt detaliate încă, dar ni se spune că vor fi mai interesante și presărate pentru prima oară cu cutscene-uri realizate cu engine-ul jocului. De asemenea, fiecare clasă va avea questuri specifice ei.
Pe parcursul jocului ne vom întâlni cu mai multe personaje din jocurile precedente, ne vom plimba prin noul Tristram și catedrala atât de dragă nouă din acel orășel idilic, vom putea recruta aghiotanți, vom explora o bucată mare din Sanctuary (din care și orașul oriental Caldeum, centru cultural și economic) și mult multe altele, dar cu toate acestea nu se spune aproape nimic despre poveste în afară de faptul că trupele Iadului au invadat din nou lumea. Probabil e mai bine așa.
The Footage


Primul filmuleț apărut arăta barbarul în acțiune. Nici nu apucă Schwarzie să intre bine în dungeon că încep să se cațere ghouls pe pereți și să-i sară în cap, dar barbarul nostru îi omoară în mod brutal cu skill-uri precum Cleave sau Whirlwind (favoritul fanilor) și intră și iese din luptă cu câte un salt supraomenesc. În plus, dacă e vreodată înconjurat, pachetul de mușchi poate bate în pământ cu supărare pentru a ameți temporar adversarii sau poate trimite o undă de șoc într-o linie dreaptă, distrugând cam tot ce e în calea sa.
Tot aici vedem pentru prima oară cu ce se mănâncă grafica. În primul rând, paleta de culori care în jocurile precedente era undeva spre Partea Întunecată a Spectrului conține acum nuanțe mai saturate (nu vă duceți cu gândul la culori vii. Nuanța, saturația și luminozitatea sunt trei chestii complet diferite). Engine-ul grafic (construit in-house în laboratoarele genetice Blizzard) seamănă un pic cu Warcraft 3 ca și feel general, dar e mult mai puțin caricaturizat. O altă diferență față de jocul precedent, în afară de mediul tridimensional (perspectiva e tot izometrică, dar cu posibilități de zoom) e lipsa totală a unui Light Radius, nefiind mari diferențe între zonele vizibile ale ecranului.
Diablo III A_med_4.jpg

Da, tocmai a trimis goange pe inamici. Întrebări?



Engine-ul fizic strălucește. Majoritatea obiectelor se pot distruge, explodând în particule frumos realizate și câteodată foarte sângeroase. Mediul alterabil se poate folosi și în favoarea noastră, după cum a fost demonstrat când barbarul a doborât un perete peste niște zombii. Una peste alta, luptele arată mult mai variate și antrenante cu engine-ul nou și sistemul de skilluri.
Următoarea clasă prezentată a fost Witch Doctor-ul care nu e nici de departe la fel de bun tanc ca și barbarul, dar se anunță a fi eficient la „crowd control”. Are mai multe creaturi disponibile în arsenal care pot fi pregătite pentru luptă cu alte vrăji și care pot fi distruse printr-o explozie care lovește tot ce e în jur când dorește inimioara noastră neagră. În afară de acestea, șamanul mai are la dispoziție bombe incendiare, otrăvuri, vrăji de distrus moralul adversarilor și un zid de zombii care omoară tot ce se apropie. Încercați să procesați pentru o secundă: Zid. De. Zombies
Trailerul se încheie apoteotic cu o luptă intensă întâi între patru eroi și niște copaci umblători care mor relativ repede și apoi o bestie imensă căreia personajele nu îi ajung nici până la genunchi. E foarte greu să te uiți la așa ceva și să nu vrei să joci jocul.


În final, ceva timp mai târziu, Blizzard a arătat lumii una din clasele noi și anume Wizard. Acest Wizard, după cum am spus mai sus, folosește o formă de magie mult mai destructivă și în același timp mult mai complexă decât vrăjitoarea din Diablo 2. Pe lângă raza de dezintegrare (constantă pentru o anumită perioadă de timp și redirecționabilă în funcție de nevoi) și fulgerele în lanț, trebuie neapărat să menționez Slow Time. Această vrajă nu face tocmai ceea ce v-ați aștepta, adică să încetinească timpul la nivel global, ci creează o bulă cu o rază limitată în jurul Wizardului în care tot ce e prins (în afară de acesta) e încetinit considerabil. Partea frumoasă e că bula e statică și noi putem pleca liniștiți de acolo în timp ce proiectilele care fuseseră lansate către noi mai demult se mișcă încet prin spațiu și timp către o țintă care nu mai există de mult.
The Controversy


Nu cred că există joc care să nu aibă cârcotași și în momentul în care Diablo 3 a arătat primul trailer, vocile nemulțumite au apărut deja. E prea colorat. E prea cartoony. E prea Warcraft. De ce nu avem poțiuni? De ce are grafică 3D? De ce nu e ca Diablo 2?
Nu știu, oameni buni…poate pentru că e Diablo 3?
Diablo III A_med_5.jpg

Chaaaaaarge!



E același lucru ca și veșnica ceartă „care Heroes e mai bun?”. Dacă vreau să joc Diablo 2 o să joc Diablo 2 (de fapt asta o să și fac imediat ce termin cu articolul acesta). Deși voi fi auzit și citit foarte des în calitate de critic al noii generații de jocuri și jucători, deplângând „vremurile bune”, știu foarte bine că jocurile nu sunt făcute ca să stagneze. Jocurile trebuie să inoveze, să experimenteze și atâta timp cât o fac cu cap nu văd de ce nu ne-ar conveni.
Sau uit faptul că un 2D izometric în 800x600 cu rază vizuală limitată, fără efecte grafice de ceață și iluminare inteligentă, animat cu sprite-uri arată mult mai bine ca un sistem video 3D cu sistem fizic de ultimă generație? Mă rog, e în natura gamerului să se plângă de cât de nașpa sunt jocurile care nici nu au apărut încă. Evident, s-au făcut petiții pentru modificarea graficii (Doamne-ajută, Blizzard nu a plecat urechea) și au apărut inclusiv oameni care se plângeau de un curcubeu dintr-unul din filmulețe. Serios, oameni buni? Un curcubeu? Amu io mi-s de la țară și nu mă pricep, da’ badea Gheo, fizicianu’ comunei ne-o învățat că un curcubeu apare ca rezultat al refracției luminii într-o prismă (în cazul aista, apa) și descompunerea în șapte culori ale spectrului luminos. Amu înțăleg că Sanctuary îi univers de-ăla de basme cu balauri și ligheoane, da’ mă gândesc și io umil că ceva legi ale fizicii tot se păstrează și acolo…
Diablo III A_med_8.jpg

Zid. De. Zombii



Nu mă înțelegeți greșit, toată lumea are dreptul la propria opinie atâta timp cât e individuală și bine argumentată. Tot ce se aude în legătură cu Diablo este un behăit monoton din partea unei turme care repetă doar ce a zis Ghiță Precedentu’. Mă rog, e greu să contrazici hoardele de fanboys care spun că Diablo 3 e prea colorat. Amintesc pe această cale cum ne dădeam seama de puterea unui monstru din cele 30 de modele existente cu câte 3 animații fiecare din Diablo 2: unul era roșu, altul galben, altul verde, dar NU! Culori întunecate, nu desen animat! Am menționat, apropo, că fiecare model de monstru din Diablo 3 va avea undeva la 35 de animații?
Dacă doriți și o altă perspectivă asupra subiectului puteți citi mai multe aici.
The Final Conclusions


Ce vreți să spun? E Diablo 3. Toată lumea care a avut cât de cât tangență cu Diablo îl va încerca, alții se vor încuia în casă până îl termină, un grup trist (am avut colegi de liceu de genul acesta) vor sta cu nopțile online să joace multiplayer (evident că vom avea și multiplayer cu tot cu Battle Net. Și încetul cu încetul fanii, atât casual cât și hardcore devin tot mai nerăbdători până la data neanunțată încă la care va apărea Diablo 3. Știu o singură chestie: e Blizzard, deci vom avea un joc de calitate sau nu vom avea deloc un joc.
O mică notă de final referitoare la curcubeul născător de războaie: un fan prea zelos cu prea mult timp liber a calculat direcția luminii în funcție de umbre și a postulat că în mod fizic, curcubeul respectiv nu poate să apară unde era în filmuleț. Probabil. Dar mă gândesc că Blizzard are lucruri mai importante de făcut decât acest fizician de debara, cum ar fi să termine jocul?
În final, vă las cu vorbele pe care mi le-a spus un înțelept acum câteva luni: „GIVE DIABLO 3!!!”.
Sursa: http://www.eurogamer.ro/


Developer(s)Blizzard Entertainment
Designer(s)Jay Wilson (lead)
Leonard Boyarsky (world design)
Composer(s)Russell Brower
SeriesDiablo
EngineProprietary
Platform(s)Microsoft Windows, Mac OS X
Release date(s)2011
Genre(s)Action role-playing (hack and slash)
Mode(s)Single-player, online multiplayer (over Battle.net)
MediaDVD
Input methodsKeyboard, mouse



http://en.wikipedia.org/wiki/Diablo_III
http://us.blizzard.com/diablo3/

Diablo III Diablo3-0-detail Diablo III Diablo3-1-detail Diablo III Diablo3-2-detail Diablo III Diablo3-3-detail Diablo III Diablo3-4-detail Diablo III Diablo3-5-detail Diablo III Diablo3-6-detail Diablo III Diablo3-7-detail Diablo III Diablo3-8-detail Diablo III Diablo3-9-detail Diablo III Diablo3-10-detail Diablo III Diablo3-11-detail Diablo III Diablo3-12-detail Diablo III Diablo3-13-detail Diablo III Diablo3-14-detail Diablo III Diablo3-15-detail Diablo III Diablo3-16-detail Diablo III Diablo3-17-detail Diablo III Diablo3-18-detail Diablo III Diablo3-19-detail Diablo III Diablo3-20-detail Diablo III Diablo3-21-detail Diablo III Diablo3-22-detail Diablo III Diablo3-23-detail Diablo III Diablo3-24-detail Diablo III Diablo3-25-detail Diablo III Diablo3-26-detail Diablo III Diablo3-27-detail Diablo III Diablo3-28-detail Diablo III Diablo3-29-detail
Leo
Leo
Administrator
Administrator

Numărul mesajelor : 2428
Vârstă : 28
Data de înscriere : 02/09/2008

https://stronghold.forum.st

Sus In jos

Diablo III Empty Re: Diablo III

Mesaj Scris de God's Templar Vin Iul 09 2010, 00:54

Cel mai fain din serie..pacat ka-i prea puternic ptr compuri de birou
God's Templar
God's Templar
Macemen
Macemen

Numărul mesajelor : 189
Vârstă : 31
Data de înscriere : 22/06/2009

Sus In jos

Diablo III Empty Re: Diablo III

Mesaj Scris de Leo Vin Iul 09 2010, 04:40

Inca nu s-au anuntat cerintele de sistem.
Leo
Leo
Administrator
Administrator

Numărul mesajelor : 2428
Vârstă : 28
Data de înscriere : 02/09/2008

https://stronghold.forum.st

Sus In jos

Diablo III Empty Re: Diablo III

Mesaj Scris de Continut sponsorizat


Continut sponsorizat


Sus In jos

Sus


 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum