Tu(singur)vs mai multi inamici
+2
Leo
George3000
6 participan?i
Pagina 1 din 1
Tu(singur)vs mai multi inamici
Daca vi sa intamplat sa ajungeti la inceput cu aliati iar mai apoi rameneti cu o alianta iar tu fara aliati atunci poveste-ne.Sa va dau un exemplu:
-eu am inceput sa joc si aveam aliati buni (Lionarth si Frederick,scz daca am gresit).
-dar mai era o alianta formata din 3 si alta din 2.
Bine acum ce credeti?
-Primul care a murit din joc a fost Lionarth
-apoi s-a destramat alianta formata din 2
Acum sunt 2 aliante 5 castele si...2(eu si frederick)vs 3(marshal de 2 ori si preotul ala,scz pentru greseli).
Dar...din pacate pana aici am ajuns???
NU!A murit si Frederick!si am mai ramas eu vs 3!
Bine...pana aici am facut,acum vreau sa castig!
Spun deoarece sunt incepator si vreau sa afle ce se inampla cu mine!Poate vi sau intamplat si voua sa ramaneti singuri contra o alianta puternica!!!Asa ca nu si nu insultati!
Bine...aveam 214 cavaleri si 20 calareti!!!
Da...si am avut 150-200 de asasini si i-am infrant!
Scrieti si voi cand ati ramas singuri si a trebuit sa va luptati cu o alianta din mai multi membri!Spuneti tot ce va amintiti!!!
-eu am inceput sa joc si aveam aliati buni (Lionarth si Frederick,scz daca am gresit).
-dar mai era o alianta formata din 3 si alta din 2.
Bine acum ce credeti?
-Primul care a murit din joc a fost Lionarth
-apoi s-a destramat alianta formata din 2
Acum sunt 2 aliante 5 castele si...2(eu si frederick)vs 3(marshal de 2 ori si preotul ala,scz pentru greseli).
Dar...din pacate pana aici am ajuns???
NU!A murit si Frederick!si am mai ramas eu vs 3!
Bine...pana aici am facut,acum vreau sa castig!
Spun deoarece sunt incepator si vreau sa afle ce se inampla cu mine!Poate vi sau intamplat si voua sa ramaneti singuri contra o alianta puternica!!!Asa ca nu si nu insultati!
Bine...aveam 214 cavaleri si 20 calareti!!!
Da...si am avut 150-200 de asasini si i-am infrant!