Stronghold legends
Stronghold World :: Arhiva :: Arhivă
Pagina 1 din 1
Stronghold legends
Este scris ajuns la punctul în care nu știți ce e º ti mergi la a lua când deschideți o nouă cutie de Stronghold joc. Castelul de construire franciza din Hartford lui Firefly Studios a trecut prin câteva modificări semnificative în ultimii doi ani, dar cea mai recentă versiune aruncă întreaga formulă pe fereastră. Stronghold Legends mută serie din cărți de istorie și în D & D-zisul timp real strategie teritoriu cu mitice eroi, dragoni, și pitici. Totuși, în timp ce acesta este un strașnic admittedly idee, trecerea de la realitate la fantezie ucide istorice autenticitate care a fost mult timp o marcă comercială a Stronghold linie. Chiar mai rău, totul pare să fi fost crowbarred în vârstă de Stronghold 2 motor, rezultând într-un generic RTS care are mai mult de câteva grave probleme tehnice și de design.
Giant-și adversarii de dimensiuni gigantice de dimensiuni probleme.
Valoarea reală a jocului în Stronghold are de a face cu puțin mai devreme de jocuri în franciză. Aici, în loc de a construi un castel și Noțiuni de bază până la genunchi în nitty-nisipos a ceea ce a fost ca să trăiască în timpul Evului Mediu, vă înscrieți pentru trei campanii din mitologia medievale. În deschis, tu să-și asume rolul de King Arthur, lupta împotriva sașilor pentru controlul Britanie. În altele, te joci ca Siegfried, în germană vânător de dragoni și a unui star Wagnerian operă, și de Vlad Tepes, transilvănean Turk-ucigaș mai cunoscute astăzi ca sursă de inspirație pentru Dracula sângeroase.
Dar nimic nu de interes a fost făcut pentru a dezvolta aceste storylines sau setări. Clădiri urmați RTS șablon caracteristică și barăci, armories, granaries, și așa mai departe. Resurse pentru colectarea depășește de obicei alimentar, lemn, si piatra, dar acest lucru se întâmplă prin adăugarea de enervant un nivel de micromanagement la ceea ce ar trebui să fie un simplu roda de construire a armatelor de atacare a răi. Un joc simplist, probabil, acest lucru nu ar trebui să cerere de colectare și prelucrare a resurselor de orice, ca misiune obiective întotdeauna simplu implica construirea armate și omorând inamici.
Toate de soldați featured în fiecare fracțiune sunt practic identice. Există aici o diferență mică, dacă nu sunteți de luptă din partea forțelor de rău a lui Dracula sau nobil de cavaleri King Arthur. De asemenea, având în vedere că ele sunt generice de unități, de-hoho fluiera factor de a ajunge sa joace Count Blah și lui rău minions într-un RTS fades rapid. Ai puțin o parte din aceeași veche pikemen, arcasi, crossbowmen, și spadasini. Nu este numai atât de mult ca un dezvoltator poate face cu o setare medieval, desigur, dar nici un efort a fost făcut pentru a furniza în mod semnificativ diferit de trupe pentru a reprezenta naționalități și perioade de timp reprezentați. De un mileniu a trecut de la King Arthur campanie de la mijlocul anilor 400s și Vlad campanie de la mijlocul anilor 15-lea. Ti-ar crede că mai mult de culoare de la camasi-ar fi schimbat în acest timp.
Cel puțin de trei laturi variază destul de puțin, atunci când este vorba de menageries de mitologice beasties pe care le poate arunca in lupta. Heroes ca Arthur, Merlin, Siegfried, și Vlad au puteri speciale pe care le da posibilitatea de a scoate feats ca turnare vrăji, să bată în jos pereții, citarea și creaturi magice. În Arthur scenarii, aveți acces la eroic cavaleri și Wizards direct de Malory; în cele Siegfried, va face cu cifre din scandinav legenda, cum ar fi îngheț giganți, precum și în misiuni de Dracula, ai ajuns sa se joace cu Halloween ca refugiați creepers și werewolves. Toate unitățile potrivi perfect în setările acestora și să facă jocul simt ca o colecție de folktales reveni la viață.
Totuși, în timp ce aceste culori pentru a adăuga beasties Stronghold Legends, precum și unele momente, cum ar fi misto giganți stomping plictisitor soldați cu picioarele lor și Merlin sablare cu arcasii fulger bolțuri, ele nu se face mult pentru gameplay. Pentru inceput, cele mai multe sunt underpowered. Dragons, de exemplu, sunt second-Tolkien, comparativ cu rata de Smaug și pot fi luate de bine plasate arcasii. Giants poate fi de până la ganged regulate de infanterie grunts ca pikemen și felled mai rapidă decât cea a putea spune taxa-FI-FO-fum. Și tocmai de respirație pe fragil Merlin pare să-l omoare. Mai multe joc de testare a fost de asemenea necesare pentru a rădăcină câteva mari probleme cu misiunea de proiectare și de inteligență artificială. Cele mai multe misiuni sunt stabilite într-o manieră extrem de liniar. Aveți încep de la punctul A și ucide totul până când ajunge la punctul B, vă apăra o cetate, până la ceas rulează afară, și așa mai departe. Dar lipsa de imaginație este cel mai puțin de la joc de probleme. Enemy trupele adesea continua patrularea mindlessly și de fapt ignora coloane uriașe de soldați, chiar și după ce le-ați distrus doar în jos sau de urcat un castel perete. Ei de multe ori nu reacționează la crossbowmen sau arcasii departe tragere la ei, fie, și, uneori, alege să pleci de la luptele sau abandona sieges. Naratorul, care oferă sfaturi cu privire la atacurile inamice frecvent iese cu linii de genul, "Woodsmen au vazut-o trupa de trupe inamice rubrica acest fel!" chiar înainte de a întoarce capul și înapoi acasă. Jocul a fost livrat în mod evident, fără o deplin funcțională AI.
De asemenea, nu a fost livrat cu un motor grafic modern. Stronghold Legends pare ca aceasta a fost făcută cu aceeași datat 3D tehnologie care powered Stronghold 2, care, din păcate, înseamnă că se pare că acesta a fost eliberat în jur de 2002. Imaginea vizuala sunt prostituată și întunecos global, cu blocky castele, plicticos clădire cu stiluri puțin în mod convingător de detaliu, și teribil de animat de unități care se clătina înainte și înapoi când se execută, cum ar fi cutii de lanț-mail-îmbrăcat Fat Alberts. Pentru că nu există nici o coliziune detecție, lupte între armatele uman imediat degenerat în ondulator, colorate blobs cu nici un mod de a spune ce se intampla sau cine e câștigătoare.
Audio de calitate este un pic mai bine, datorită corespunzător brânzos voce care acționează în timpul scenarii și soldați "în timpul strigă taxe faptul că într-adevăr a lua sângele în mișcare. Liniile sunt repetate de prea multe ori, deși, în mod frecvent și misstate ce se întâmplă de fapt. O dată pe misiune, de obicei, veți auzi ceva complet nelalocul lui, cum ar fi ", pe cea a inamicului Scările sunt pe pereti!" chiar dacă nu ești de fapt apărarea orice ziduri la momentul respectiv.
Misty dimineata, nori de pe cer. Fără avertisment, un vrajitor plimbări prin. Blasts și o grămadă de biți pentru a sașilor.
Și chiar dacă ar trebui să știi Firefly drum în jurul acestui motor de până acum, există unele erori grave aici. Avarii la spațiul de lucru sunt un eveniment rar, dar marea problemă este că unitățile rareori răspunde corect la comenzi. Ei conduse de orientate dușmani și, adesea, la rândul lor susține foes, oferindu-le o lovitură liberă sau două la tine în timp ce se rotește în jurul lent de atac. Mass atacuri îndreptate la specifice baddies întotdeauna rezultat, în unele unități de a ataca si multe altele doar în picioare în jurul lor de răcire tocuri. Este cel mai bun de a nu ataca direct, la toate, ca esti mult mai probabil ca pentru a obține, în toată lumea de pe acțiune dacă mutați aproape la inamic și lăsați AI prelua de acolo. Instalarea versiunea 1.10 patch-uri nu par a rectifica oricare din aceste probleme, fie.
Există unele apeland alternative la campaniile, deși în considerare toate problemele de gameplay și de bug-uri, este greu de a medita de ce cineva ar vrea să deranjez cu ei. Totuși, cele trei legende Trasee seturi de încăierare legate de hărți este o idee de mirare că joacă ca un trio de solo scări. Custom skirmishes cu până la patru jucători pot fi, de asemenea, a jucat, atât on-line si off. Nu pare a fi un mod corect numărul de persoane care caută potriviri online, de asemenea, astfel încât să puteți găsi jocuri destul de ușor. Și o hartă editor este inclus, de asemenea, pentru jucătorii care vor să-roll propriile încăierare scenarii.
Dezvoltatorii au fost în mod evident, pentru o duci tu-ai-vă-ciocolata-in-mi-unt de arahide-aici moment de aruncare D & D în lor medievale serie de simulare, dar Stronghold Legends este doar un alt doilea RTS-rata. În timp ce încorporează giganți și dragoni în amestec poate părea ca un naturale se potrivesc aceste zile, ca orice joc cu pereți în castel se pare cererii adăugarea de Tolkienesque beasties la cioc-le jos, pe care le-ați luat pentru a face mai mult decât se zvârcoli astfel de creaturi în generic cu trăsură pentru două armate și gameplay. Acesta este un concept interesant, care merită o atenție mult mai atent de designeri a dat-o.
sursa:IGN=E TRADUS
Giant-și adversarii de dimensiuni gigantice de dimensiuni probleme.
Valoarea reală a jocului în Stronghold are de a face cu puțin mai devreme de jocuri în franciză. Aici, în loc de a construi un castel și Noțiuni de bază până la genunchi în nitty-nisipos a ceea ce a fost ca să trăiască în timpul Evului Mediu, vă înscrieți pentru trei campanii din mitologia medievale. În deschis, tu să-și asume rolul de King Arthur, lupta împotriva sașilor pentru controlul Britanie. În altele, te joci ca Siegfried, în germană vânător de dragoni și a unui star Wagnerian operă, și de Vlad Tepes, transilvănean Turk-ucigaș mai cunoscute astăzi ca sursă de inspirație pentru Dracula sângeroase.
Dar nimic nu de interes a fost făcut pentru a dezvolta aceste storylines sau setări. Clădiri urmați RTS șablon caracteristică și barăci, armories, granaries, și așa mai departe. Resurse pentru colectarea depășește de obicei alimentar, lemn, si piatra, dar acest lucru se întâmplă prin adăugarea de enervant un nivel de micromanagement la ceea ce ar trebui să fie un simplu roda de construire a armatelor de atacare a răi. Un joc simplist, probabil, acest lucru nu ar trebui să cerere de colectare și prelucrare a resurselor de orice, ca misiune obiective întotdeauna simplu implica construirea armate și omorând inamici.
Toate de soldați featured în fiecare fracțiune sunt practic identice. Există aici o diferență mică, dacă nu sunteți de luptă din partea forțelor de rău a lui Dracula sau nobil de cavaleri King Arthur. De asemenea, având în vedere că ele sunt generice de unități, de-hoho fluiera factor de a ajunge sa joace Count Blah și lui rău minions într-un RTS fades rapid. Ai puțin o parte din aceeași veche pikemen, arcasi, crossbowmen, și spadasini. Nu este numai atât de mult ca un dezvoltator poate face cu o setare medieval, desigur, dar nici un efort a fost făcut pentru a furniza în mod semnificativ diferit de trupe pentru a reprezenta naționalități și perioade de timp reprezentați. De un mileniu a trecut de la King Arthur campanie de la mijlocul anilor 400s și Vlad campanie de la mijlocul anilor 15-lea. Ti-ar crede că mai mult de culoare de la camasi-ar fi schimbat în acest timp.
Cel puțin de trei laturi variază destul de puțin, atunci când este vorba de menageries de mitologice beasties pe care le poate arunca in lupta. Heroes ca Arthur, Merlin, Siegfried, și Vlad au puteri speciale pe care le da posibilitatea de a scoate feats ca turnare vrăji, să bată în jos pereții, citarea și creaturi magice. În Arthur scenarii, aveți acces la eroic cavaleri și Wizards direct de Malory; în cele Siegfried, va face cu cifre din scandinav legenda, cum ar fi îngheț giganți, precum și în misiuni de Dracula, ai ajuns sa se joace cu Halloween ca refugiați creepers și werewolves. Toate unitățile potrivi perfect în setările acestora și să facă jocul simt ca o colecție de folktales reveni la viață.
Totuși, în timp ce aceste culori pentru a adăuga beasties Stronghold Legends, precum și unele momente, cum ar fi misto giganți stomping plictisitor soldați cu picioarele lor și Merlin sablare cu arcasii fulger bolțuri, ele nu se face mult pentru gameplay. Pentru inceput, cele mai multe sunt underpowered. Dragons, de exemplu, sunt second-Tolkien, comparativ cu rata de Smaug și pot fi luate de bine plasate arcasii. Giants poate fi de până la ganged regulate de infanterie grunts ca pikemen și felled mai rapidă decât cea a putea spune taxa-FI-FO-fum. Și tocmai de respirație pe fragil Merlin pare să-l omoare. Mai multe joc de testare a fost de asemenea necesare pentru a rădăcină câteva mari probleme cu misiunea de proiectare și de inteligență artificială. Cele mai multe misiuni sunt stabilite într-o manieră extrem de liniar. Aveți încep de la punctul A și ucide totul până când ajunge la punctul B, vă apăra o cetate, până la ceas rulează afară, și așa mai departe. Dar lipsa de imaginație este cel mai puțin de la joc de probleme. Enemy trupele adesea continua patrularea mindlessly și de fapt ignora coloane uriașe de soldați, chiar și după ce le-ați distrus doar în jos sau de urcat un castel perete. Ei de multe ori nu reacționează la crossbowmen sau arcasii departe tragere la ei, fie, și, uneori, alege să pleci de la luptele sau abandona sieges. Naratorul, care oferă sfaturi cu privire la atacurile inamice frecvent iese cu linii de genul, "Woodsmen au vazut-o trupa de trupe inamice rubrica acest fel!" chiar înainte de a întoarce capul și înapoi acasă. Jocul a fost livrat în mod evident, fără o deplin funcțională AI.
De asemenea, nu a fost livrat cu un motor grafic modern. Stronghold Legends pare ca aceasta a fost făcută cu aceeași datat 3D tehnologie care powered Stronghold 2, care, din păcate, înseamnă că se pare că acesta a fost eliberat în jur de 2002. Imaginea vizuala sunt prostituată și întunecos global, cu blocky castele, plicticos clădire cu stiluri puțin în mod convingător de detaliu, și teribil de animat de unități care se clătina înainte și înapoi când se execută, cum ar fi cutii de lanț-mail-îmbrăcat Fat Alberts. Pentru că nu există nici o coliziune detecție, lupte între armatele uman imediat degenerat în ondulator, colorate blobs cu nici un mod de a spune ce se intampla sau cine e câștigătoare.
Audio de calitate este un pic mai bine, datorită corespunzător brânzos voce care acționează în timpul scenarii și soldați "în timpul strigă taxe faptul că într-adevăr a lua sângele în mișcare. Liniile sunt repetate de prea multe ori, deși, în mod frecvent și misstate ce se întâmplă de fapt. O dată pe misiune, de obicei, veți auzi ceva complet nelalocul lui, cum ar fi ", pe cea a inamicului Scările sunt pe pereti!" chiar dacă nu ești de fapt apărarea orice ziduri la momentul respectiv.
Misty dimineata, nori de pe cer. Fără avertisment, un vrajitor plimbări prin. Blasts și o grămadă de biți pentru a sașilor.
Și chiar dacă ar trebui să știi Firefly drum în jurul acestui motor de până acum, există unele erori grave aici. Avarii la spațiul de lucru sunt un eveniment rar, dar marea problemă este că unitățile rareori răspunde corect la comenzi. Ei conduse de orientate dușmani și, adesea, la rândul lor susține foes, oferindu-le o lovitură liberă sau două la tine în timp ce se rotește în jurul lent de atac. Mass atacuri îndreptate la specifice baddies întotdeauna rezultat, în unele unități de a ataca si multe altele doar în picioare în jurul lor de răcire tocuri. Este cel mai bun de a nu ataca direct, la toate, ca esti mult mai probabil ca pentru a obține, în toată lumea de pe acțiune dacă mutați aproape la inamic și lăsați AI prelua de acolo. Instalarea versiunea 1.10 patch-uri nu par a rectifica oricare din aceste probleme, fie.
Există unele apeland alternative la campaniile, deși în considerare toate problemele de gameplay și de bug-uri, este greu de a medita de ce cineva ar vrea să deranjez cu ei. Totuși, cele trei legende Trasee seturi de încăierare legate de hărți este o idee de mirare că joacă ca un trio de solo scări. Custom skirmishes cu până la patru jucători pot fi, de asemenea, a jucat, atât on-line si off. Nu pare a fi un mod corect numărul de persoane care caută potriviri online, de asemenea, astfel încât să puteți găsi jocuri destul de ușor. Și o hartă editor este inclus, de asemenea, pentru jucătorii care vor să-roll propriile încăierare scenarii.
Dezvoltatorii au fost în mod evident, pentru o duci tu-ai-vă-ciocolata-in-mi-unt de arahide-aici moment de aruncare D & D în lor medievale serie de simulare, dar Stronghold Legends este doar un alt doilea RTS-rata. În timp ce încorporează giganți și dragoni în amestec poate părea ca un naturale se potrivesc aceste zile, ca orice joc cu pereți în castel se pare cererii adăugarea de Tolkienesque beasties la cioc-le jos, pe care le-ați luat pentru a face mai mult decât se zvârcoli astfel de creaturi în generic cu trăsură pentru două armate și gameplay. Acesta este un concept interesant, care merită o atenție mult mai atent de designeri a dat-o.
sursa:IGN=E TRADUS
Vizitato- Vizitator
Subiecte similare
» Stronghold Legends
» Stronghold Legends
» Salvari Stronghold Legends
» Castelul Regelui - Stronghold 2 / Legends
» Stronghold Legends - Castelul Groazei
» Stronghold Legends
» Salvari Stronghold Legends
» Castelul Regelui - Stronghold 2 / Legends
» Stronghold Legends - Castelul Groazei
Stronghold World :: Arhiva :: Arhivă
Pagina 1 din 1
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum