Ancient City build
3 participan?i
Pagina 1 din 1
Ancient City build
Zeus Master of Olympus
Zeus - Master of Olympus este un joc dumnezeiesc in adevaratul sens al cuvantului, incluzand in joc mai multi zei din mitologia greaca. Este o sansa de a te implica in mod serios in construirea de orase, jocul avand ce sa ofere fanilor Sim City si veteranilor jocurilor Age of Empires (AOE) si Cultures.Parcurge manualul si tutorialele si vei vedea asemanarea cu Sim City si AOE, prin elemente de strategie tactica care apar atunci cand ai maniat un zeu si trebuie sa-l impaci, lupta-te cu ei sau repara orasele distruse. Daca atragi bunavointa unui zeu, poti beneficia de o serie de avantaje pentru orasul tau: minerale care pot fi extrase mai usor sau recolte mai bogate.Conducatorul celor 12 zei va ataca, iar cei 6 eroi pot fi trimisi sa-l infrunte daca pot - studierea mitologiei grecesti iti poate fi de mare ajutor in ceea ce priveste acest aspect al jocului.Luni intregi din viata ta vor trece pana cand vei ajunge primarul orasului, situat in timp in jurul anului 800 i.H. si pe masura ce jocul progreseaza vei dezvolta structura originara a acestui oras. Pregateste-te sa studiezi un manual de aproximativ 180 de pagini in care iti este istorisita povestea. Daca iti plac jocurile de simulare, aici este vorba de SimGreekGod - trateaza-l ca facand parte componenta a trilogiei.
SURSA :BUY GAMES
mai exista si un expasion,Poseidon master of Atlantis-e aceslasi lucru,numai ca are mai multe cladiri si doi zei in plus
http://download.cnet.com/Zeus-Master-of-Olympus-demo/3000-7562_4-10050457.html
Ultima editare efectuata de catre the lord in Dum Mar 15 2009, 12:27, editata de 1 ori
Vizitato- Vizitator
Re: Ancient City build
Emperor Rise of the middle kingdom
Acum mai bine de 10 ani, Sierra a lansat un joc de strategie de constructie, creat de cei de la Impressions: Caesar. Nimeni nu credea ca acesta va fi inceputul unei serii, care, peste un deceniu, va deveni una dintre seriile consacrate ale genului. Dar joculetul de doar 800 KB a avut un success nescontat in cadrul comunitatii destul de restranse pe atunci a gamerilor. Apoi a aparut Caesar 2 care, cu o grafica mult mai buna, dar cu acelasi principiu de joc, a facut seria celebra. Prin Caesar III, aparut in 1997, Impressions si Sierra au dus seria de jocuri la cele mai inalte culmi. Grafica a fost imbunatatita, iar gameplay-ul a fost perfectionat. Caesar III era unul din cele mai bune jocuri ale vremii. Insa dupa Caesar III, producatorii au ajuns la un impas. Datorita calitatii acestuia, aparitia unui nou joc Caesar era inutila. Grafica nu mai putea fi imbunatatita, iar fanii deja se cam saturasera de Roma antica. Solutia a fost mutarea actiunii jocului in Egipt. Astfel au aparut Pharaoh si add-on-ul sau Cleopatra. Egiptul antic permitea construirea piramidelor si a complexelor de temple, acest lucru fiind unul din elementele de baza ale acestor doua jocuri. Au urmat Zeus si Poseidon cu minunatele orase si colonii grecesti. Aici au fost introdusi monstrii si eroii, dar si un nou sistem de creare al armatei. Dupa Zeus, fanii seriei se intrebau unde se va petrece actiunea urmatorului joc. Daca toate jocurile de pana acum au fost in bazinul Marii Mediterane, actiunea noului joc s-a mutat mult mai la est, tocmai in China. Astfel s-a nascut Emperor: Rise of the Middle Kingdom.La inceput, trebuie precizat ca noul joc nu este creat in totalitate de cei de la Impressions, acestia colaborand cu BreakAway Games, care au mai realizat add-on-urile Cleopatra si Tropico: Paradise Island. Cum spuneam mai sus, Emperor se desfasoara in China antica, acest lucru creand noi posibilitati. Desi jocul se va desfasura in mare masura la fel cum ne-au obisnuit predecesorii, vor fi introduse lucruri noi, cum ar fi zodiacul chinezesc, existenta mai multor ere si alte elemente de cultura chinezeasca. Pe langa acestea sunt introduse alimente noi (orezul si ceaiul) si materiale noi cum ar fi matasea sau otelul. In maniera predecesorilor, va trebui sa creati orase infloritoare, cu cat mai multi locuitori, cu armate capabile sa apere orasul, cu temple care sa atraga binecuvantarile zeilor, si cu monumente marete, apreciate in tot regatul. Insa acum veti avea la dispozitie o grafica si mai frumoasa. Engine-ul grafic a fost imbunatatit prin setarea rezolutiei minime la 1024 x 768, ceea ce permite un nivel de detaliu mai mare. Dupa spusele producatorilor, vom putea vedea pasari zburand deasupra padurilor, sau oameni sarbatorind in strazi trecerea intr-un nou an. Gradul detaliilor este atat de ridicat, spun producatorii, incat puteti vedea fiecare tigla de pe temple sau pagode. O data cu engine-ul grafic, a fost schimbat si sistemul de lupta. S-a incercat simplificarea luptelor, ajungandu-se la controlarea in totalitate a luptelor de catre calculator. Acesta nu ar fi un lucru rau, deoarece se stie ca luptele au fost intotdeauna un element mai putin important pentru strategiile de constructie. Venind vorba de monumente, trebuie spus ca BreakAway vrea sa creeze un sistem de constructie a acestora asemanator cu cel din Pharaoh. Printre monumentele care trebuie construite se afla pagodele, mormintele imparatilor antici sau Marele Zid Chinezesc. Aceste monumente vor fi necesare pentru a completa anumite misiuni si vor avea atat efect estetic, cat si unul administrativ. Un alt element care ne aduce aminte de Pharaoh este ca in Emperor, veti avea multe optiuni de micromanagement a orasului, deoarece se pare ca fanii le simteau lipsa in Zeus. Se stie ca in China antica erau multe orase si tinuturi intinse si vaste. Profitand de acest lucru, producatorii au imbunatatit interactiunea dintre orase, care deja in Zeus era bine dezvoltata. Acum puteti trimite in celelalte orase spioni sau emisari, care va ajuta la imbunatatirea sau, dimpotriva, la inrautatirea relatiilor cu vecinii. Ramane de vazut cum se va integra acest nou element in joc. Datorita duratei de timp acoperita in joc (2100 i.e.n. - 1300 e.n.), in Emperor vor exista mai multe ere. Acest lucru era necesar deoarece este greu de crezut ca in Evul Mediu erau aceleasi tehnici ca in urma cu trei milenii. Insa, spre deosebire de Empire Earth si Age of Empires (jocuri in care, de asemenea, gasim mai multe ere), aici treceti la o noua era dupa ce terminati un anumit nivel. Nici upgrade-uri nu vor fi, deoarece importanta erelor nu este posibilitatea de upgrade a unor cladiri ci aparitia unor industrii cu totul noi, de exemplu tehnicile de irigatie sau construirea sabiilor din otel. Acum sa trecem la elementele de cultura ale Chinei care vor fi prezente in acest joc. Unul din cele mai elocvente exemple de cultura chinezeasca este conceptul Feng Shui. Pe scurt, acesta se refera la planificarea orasului. La sfarsitul unei campanii, veti primi mai multe rating-uri, incluzand unul cultural sau financiar. Intre acestea se afla si rating-ul Feng Shui, care se refera la cat de bine ati planificat orasul. Pentru a veni in ajutorul vostru, aveti la dispozitie ziduri care separa zonele rezidentiale de cele industriale sau mai sarace (de cand asteptam asta), si roadblock-urile cunoscute deja din Pharaoh si Zeus. Inspirat tot din cultura Chinei, a fost introdus Zodiacul Chinezesc. Fiecare jucator isi alege unul din cele 12 animale ale Zodiacului, si cand va veni anul in care se sarbatoreste respectivul animal, va avea anumite avantaje. Acest lucru nu va contribui semnificativ la gameplay, dar e un amanunt pe placul gamerilor, si mai ales al amatorilor de detalii.Am lasat la urma una din marile surprize din Emperor: pentru prima data in serie este introdus un mod multiplayer. Deoarece fanii acestor jocuri s-au obisnuit deja cu modul singleplayer, producatorii sunt destul de precauti cu implementarea jocului multiplayer. Astfel, acesta nu va incerca sa rivalizeze cu jocuri gen Starcraft si Red Alert 2, ci va fi foarte asemanator cu modul singleplayer. De fapt, e cam acelasi lucru, doar ca celelalate orase sunt controlate de alti oameni. Se poate juca in 2 moduri. In modul cooperativ, va trebui ca fiecare jucator sa indeplineasca obiectivele misiunii, iar in cel competitiv, primul care indeplineste obiectivele va castiga. Insa partea cea mai interesanta este ca adversarii isi pot pune bete in roate trimitand spioni sau chiar armate. Emperor: Rise of the Middle Kingdom trebuie sa apara in luna septembrie a acestui an. In pachet va fi inclus si un editor de misiuni pentru cei interesati si talentati. Pana atunci, fanii mai pot sa se linisteasca privind screenshot-uri, asteptand noi informatii, sau jucand Caesar III, Pharaoh, Zeus, Cleopatra, Poseidon. In continuarea acestei serii celebre este asteptat un nou joc de un nivel calitativ inalt, care aduce elemente noi, pastrandu-le si pe cele care raman caracteristice seriei.
sursa:pixelrage
http://downloads.gamezone.com/demos/d3091.htm
Acum mai bine de 10 ani, Sierra a lansat un joc de strategie de constructie, creat de cei de la Impressions: Caesar. Nimeni nu credea ca acesta va fi inceputul unei serii, care, peste un deceniu, va deveni una dintre seriile consacrate ale genului. Dar joculetul de doar 800 KB a avut un success nescontat in cadrul comunitatii destul de restranse pe atunci a gamerilor. Apoi a aparut Caesar 2 care, cu o grafica mult mai buna, dar cu acelasi principiu de joc, a facut seria celebra. Prin Caesar III, aparut in 1997, Impressions si Sierra au dus seria de jocuri la cele mai inalte culmi. Grafica a fost imbunatatita, iar gameplay-ul a fost perfectionat. Caesar III era unul din cele mai bune jocuri ale vremii. Insa dupa Caesar III, producatorii au ajuns la un impas. Datorita calitatii acestuia, aparitia unui nou joc Caesar era inutila. Grafica nu mai putea fi imbunatatita, iar fanii deja se cam saturasera de Roma antica. Solutia a fost mutarea actiunii jocului in Egipt. Astfel au aparut Pharaoh si add-on-ul sau Cleopatra. Egiptul antic permitea construirea piramidelor si a complexelor de temple, acest lucru fiind unul din elementele de baza ale acestor doua jocuri. Au urmat Zeus si Poseidon cu minunatele orase si colonii grecesti. Aici au fost introdusi monstrii si eroii, dar si un nou sistem de creare al armatei. Dupa Zeus, fanii seriei se intrebau unde se va petrece actiunea urmatorului joc. Daca toate jocurile de pana acum au fost in bazinul Marii Mediterane, actiunea noului joc s-a mutat mult mai la est, tocmai in China. Astfel s-a nascut Emperor: Rise of the Middle Kingdom.La inceput, trebuie precizat ca noul joc nu este creat in totalitate de cei de la Impressions, acestia colaborand cu BreakAway Games, care au mai realizat add-on-urile Cleopatra si Tropico: Paradise Island. Cum spuneam mai sus, Emperor se desfasoara in China antica, acest lucru creand noi posibilitati. Desi jocul se va desfasura in mare masura la fel cum ne-au obisnuit predecesorii, vor fi introduse lucruri noi, cum ar fi zodiacul chinezesc, existenta mai multor ere si alte elemente de cultura chinezeasca. Pe langa acestea sunt introduse alimente noi (orezul si ceaiul) si materiale noi cum ar fi matasea sau otelul. In maniera predecesorilor, va trebui sa creati orase infloritoare, cu cat mai multi locuitori, cu armate capabile sa apere orasul, cu temple care sa atraga binecuvantarile zeilor, si cu monumente marete, apreciate in tot regatul. Insa acum veti avea la dispozitie o grafica si mai frumoasa. Engine-ul grafic a fost imbunatatit prin setarea rezolutiei minime la 1024 x 768, ceea ce permite un nivel de detaliu mai mare. Dupa spusele producatorilor, vom putea vedea pasari zburand deasupra padurilor, sau oameni sarbatorind in strazi trecerea intr-un nou an. Gradul detaliilor este atat de ridicat, spun producatorii, incat puteti vedea fiecare tigla de pe temple sau pagode. O data cu engine-ul grafic, a fost schimbat si sistemul de lupta. S-a incercat simplificarea luptelor, ajungandu-se la controlarea in totalitate a luptelor de catre calculator. Acesta nu ar fi un lucru rau, deoarece se stie ca luptele au fost intotdeauna un element mai putin important pentru strategiile de constructie. Venind vorba de monumente, trebuie spus ca BreakAway vrea sa creeze un sistem de constructie a acestora asemanator cu cel din Pharaoh. Printre monumentele care trebuie construite se afla pagodele, mormintele imparatilor antici sau Marele Zid Chinezesc. Aceste monumente vor fi necesare pentru a completa anumite misiuni si vor avea atat efect estetic, cat si unul administrativ. Un alt element care ne aduce aminte de Pharaoh este ca in Emperor, veti avea multe optiuni de micromanagement a orasului, deoarece se pare ca fanii le simteau lipsa in Zeus. Se stie ca in China antica erau multe orase si tinuturi intinse si vaste. Profitand de acest lucru, producatorii au imbunatatit interactiunea dintre orase, care deja in Zeus era bine dezvoltata. Acum puteti trimite in celelalte orase spioni sau emisari, care va ajuta la imbunatatirea sau, dimpotriva, la inrautatirea relatiilor cu vecinii. Ramane de vazut cum se va integra acest nou element in joc. Datorita duratei de timp acoperita in joc (2100 i.e.n. - 1300 e.n.), in Emperor vor exista mai multe ere. Acest lucru era necesar deoarece este greu de crezut ca in Evul Mediu erau aceleasi tehnici ca in urma cu trei milenii. Insa, spre deosebire de Empire Earth si Age of Empires (jocuri in care, de asemenea, gasim mai multe ere), aici treceti la o noua era dupa ce terminati un anumit nivel. Nici upgrade-uri nu vor fi, deoarece importanta erelor nu este posibilitatea de upgrade a unor cladiri ci aparitia unor industrii cu totul noi, de exemplu tehnicile de irigatie sau construirea sabiilor din otel. Acum sa trecem la elementele de cultura ale Chinei care vor fi prezente in acest joc. Unul din cele mai elocvente exemple de cultura chinezeasca este conceptul Feng Shui. Pe scurt, acesta se refera la planificarea orasului. La sfarsitul unei campanii, veti primi mai multe rating-uri, incluzand unul cultural sau financiar. Intre acestea se afla si rating-ul Feng Shui, care se refera la cat de bine ati planificat orasul. Pentru a veni in ajutorul vostru, aveti la dispozitie ziduri care separa zonele rezidentiale de cele industriale sau mai sarace (de cand asteptam asta), si roadblock-urile cunoscute deja din Pharaoh si Zeus. Inspirat tot din cultura Chinei, a fost introdus Zodiacul Chinezesc. Fiecare jucator isi alege unul din cele 12 animale ale Zodiacului, si cand va veni anul in care se sarbatoreste respectivul animal, va avea anumite avantaje. Acest lucru nu va contribui semnificativ la gameplay, dar e un amanunt pe placul gamerilor, si mai ales al amatorilor de detalii.Am lasat la urma una din marile surprize din Emperor: pentru prima data in serie este introdus un mod multiplayer. Deoarece fanii acestor jocuri s-au obisnuit deja cu modul singleplayer, producatorii sunt destul de precauti cu implementarea jocului multiplayer. Astfel, acesta nu va incerca sa rivalizeze cu jocuri gen Starcraft si Red Alert 2, ci va fi foarte asemanator cu modul singleplayer. De fapt, e cam acelasi lucru, doar ca celelalate orase sunt controlate de alti oameni. Se poate juca in 2 moduri. In modul cooperativ, va trebui ca fiecare jucator sa indeplineasca obiectivele misiunii, iar in cel competitiv, primul care indeplineste obiectivele va castiga. Insa partea cea mai interesanta este ca adversarii isi pot pune bete in roate trimitand spioni sau chiar armate. Emperor: Rise of the Middle Kingdom trebuie sa apara in luna septembrie a acestui an. In pachet va fi inclus si un editor de misiuni pentru cei interesati si talentati. Pana atunci, fanii mai pot sa se linisteasca privind screenshot-uri, asteptand noi informatii, sau jucand Caesar III, Pharaoh, Zeus, Cleopatra, Poseidon. In continuarea acestei serii celebre este asteptat un nou joc de un nivel calitativ inalt, care aduce elemente noi, pastrandu-le si pe cele care raman caracteristice seriei.
sursa:pixelrage
http://downloads.gamezone.com/demos/d3091.htm
Ultima editare efectuata de catre the lord in Dum Mar 15 2009, 12:38, editata de 3 ori
Vizitato- Vizitator
Re: Ancient City build
Pharao+Cleopatra
Pharaoh este un joc de strategie in care construiesti orase, a carei actiune se petrece in Egipt, in perioada cuprinsa intre 2900 - 700 i.H. Transforma sate egiptene in metropole infloritoare si priveste cum se dezvolta economia acestui taram exotic. Interactioneaza cu locuitorii. Observa-le cultura si obiceiurile. indeplineste-le sperantele sau distruge-le casele. Condu-ti prost orasul si il vei vedea incendiat, jefuit sau ruinat din punct de vedere economic. Condu-l bine si, in final, cele mai mari monumente vor fi construite in onoarea ta. Modul in care conduci va influenta generatii intregi pana cand din dinastia ta, din sangele tau regesc se va naste un faraon ! Pharaoh include multe caracteristici care nu au mai fost niciodata folosite intr-un joc de construire a oraselor, inundatiile sezoniere ale Nilului, strategii navale de razboi, monumente gigantice construite in timp, un mod unic de avansare in cadrul dinastiilor si diferite nivele de dificultate. Foloseste grafica cu culori de 16 biti, harti mari pentru un joc fluent si o interfata excelenta.
Pachetul contine jocul original Pharaoh si expansion pack-ul oficial, Queen of the Nile. Enjoy.
SURSA:BUY GAMES
http://downloads.gamezone.com/demos/d1946.htm
Pharaoh este un joc de strategie in care construiesti orase, a carei actiune se petrece in Egipt, in perioada cuprinsa intre 2900 - 700 i.H. Transforma sate egiptene in metropole infloritoare si priveste cum se dezvolta economia acestui taram exotic. Interactioneaza cu locuitorii. Observa-le cultura si obiceiurile. indeplineste-le sperantele sau distruge-le casele. Condu-ti prost orasul si il vei vedea incendiat, jefuit sau ruinat din punct de vedere economic. Condu-l bine si, in final, cele mai mari monumente vor fi construite in onoarea ta. Modul in care conduci va influenta generatii intregi pana cand din dinastia ta, din sangele tau regesc se va naste un faraon ! Pharaoh include multe caracteristici care nu au mai fost niciodata folosite intr-un joc de construire a oraselor, inundatiile sezoniere ale Nilului, strategii navale de razboi, monumente gigantice construite in timp, un mod unic de avansare in cadrul dinastiilor si diferite nivele de dificultate. Foloseste grafica cu culori de 16 biti, harti mari pentru un joc fluent si o interfata excelenta.
Pachetul contine jocul original Pharaoh si expansion pack-ul oficial, Queen of the Nile. Enjoy.
SURSA:BUY GAMES
http://downloads.gamezone.com/demos/d1946.htm
Ultima editare efectuata de catre the lord in Dum Mar 15 2009, 12:39, editata de 2 ori
Vizitato- Vizitator
Re: Ancient City build
Caesar 3
Sierra Studios si Impressions sunt mandre sa va prezinte Caesar III. Avand la baza marele succes inregistrat de premiatul joc Caesar II, care s-a vandut in peste 500.000 de exemplare, Caesar III este o simulare strategica ce ofera jucatorilor posibilitatea de a crea, de a conduce si de a apara un oras roman creat chiar de ei. Jucatorii sunt introdusi intr-un oras simulat situat in Imperiul Roman. Ei amplaseaza cladiri pe terenuri care la inceput sunt virane si, astfel, construiesc un oras. Aceste cladiri prind viata, iar orasul incepe sa se dezvolte. Pe masura ce orasul evolueaza, se confrunta cu diverse probleme care trebuie depasite. Jucatorii trebuie sa indeplineasca anumite obiective, dar, desi unii dintre ei nu se vor preocupa de aceste obiective, cu siguranta se vor delecta incercand sa creeze orasul perfect.Jocul este creat sub forma unei "cariere", incepand cu o misiune de antrenament, pentru ca apoi sa evolueze pe parcursul unor misiuni si insarcinari din ce in ce mai dificile. Fiecare misiune / insarcinare se desfasoara intr-o provincie si cuprinde un set de obiective. Daca indeplinesti aceste obiective obtii o promovare si ti se ofera o insarcinare si mai dificila careia jucatorul poate sa nu-i dea curs daca el considera ca s-a distrat suficient pana in acel moment.Acest progres sub forma "carierei" permite introducerea treptata de noi elemente si, astfel, jucatorii pot invata sa joace fara a fi nevoiti sa parcurga ceea ce se numeste un tutorial. Aceasta tehnica a dat rezultate foarte bune in jocuri precum WarCraft.
Mai exista optiunea ca jucatorii sa ignore modul "cariera" si sa joace jocul fara a obtine promovari.
http://downloads.gamezone.com/demos/d1278.htm
Sierra Studios si Impressions sunt mandre sa va prezinte Caesar III. Avand la baza marele succes inregistrat de premiatul joc Caesar II, care s-a vandut in peste 500.000 de exemplare, Caesar III este o simulare strategica ce ofera jucatorilor posibilitatea de a crea, de a conduce si de a apara un oras roman creat chiar de ei. Jucatorii sunt introdusi intr-un oras simulat situat in Imperiul Roman. Ei amplaseaza cladiri pe terenuri care la inceput sunt virane si, astfel, construiesc un oras. Aceste cladiri prind viata, iar orasul incepe sa se dezvolte. Pe masura ce orasul evolueaza, se confrunta cu diverse probleme care trebuie depasite. Jucatorii trebuie sa indeplineasca anumite obiective, dar, desi unii dintre ei nu se vor preocupa de aceste obiective, cu siguranta se vor delecta incercand sa creeze orasul perfect.Jocul este creat sub forma unei "cariere", incepand cu o misiune de antrenament, pentru ca apoi sa evolueze pe parcursul unor misiuni si insarcinari din ce in ce mai dificile. Fiecare misiune / insarcinare se desfasoara intr-o provincie si cuprinde un set de obiective. Daca indeplinesti aceste obiective obtii o promovare si ti se ofera o insarcinare si mai dificila careia jucatorul poate sa nu-i dea curs daca el considera ca s-a distrat suficient pana in acel moment.Acest progres sub forma "carierei" permite introducerea treptata de noi elemente si, astfel, jucatorii pot invata sa joace fara a fi nevoiti sa parcurga ceea ce se numeste un tutorial. Aceasta tehnica a dat rezultate foarte bune in jocuri precum WarCraft.
Mai exista optiunea ca jucatorii sa ignore modul "cariera" si sa joace jocul fara a obtine promovari.
http://downloads.gamezone.com/demos/d1278.htm
Ultima editare efectuata de catre the lord in Dum Mar 15 2009, 12:39, editata de 4 ori
Vizitato- Vizitator
Re: Ancient City build
am creat subiectul acesta cu toata seria de jocuri city build,alea vechi din 90.mi-as dori a comentati ceva????????
Vizitato- Vizitator
Re: Ancient City build
cel mai bine si interesant joc e emperor se pare,parac seaman cu acelasi tip de gameplay al lui stronghold+crusader,mai ales chestia cu 12 zodii chinezesti si cu noul an,trebuie neaparat sa fac rost de el
am zeus,caesar 4 si children of the nile.daca fac rost de emperor,ar fi frumos. :chinese: :chinese: :chinese:
am zeus,caesar 4 si children of the nile.daca fac rost de emperor,ar fi frumos. :chinese: :chinese: :chinese:
Vizitato- Vizitator
Re: Ancient City build
eu am jucat jocurile astea de muult timp:
Caesar 3-cam slabut jocu si prea se daramau cladirile asa brusc
Pharao-cel mai urat joc,cu o grafiva urata si tare plictisitor
ZEUS-sincer,e un caesar cu mai multe imbunatatiri in economie,industrie,religie,cultura etc.faptul ca sunt zei ce alearga toata ziulica pe strada si zic ALEGEMA,UITATE,INCHINATE LA MINE!!! e enervant si mai sunt si luptele alea superficiale cu monstrii
Emperor mi sa parut cel mai tare,cu o grafica asemeni stronghold 1 si crusader :chinese:
Caesar 3-cam slabut jocu si prea se daramau cladirile asa brusc
Pharao-cel mai urat joc,cu o grafiva urata si tare plictisitor
ZEUS-sincer,e un caesar cu mai multe imbunatatiri in economie,industrie,religie,cultura etc.faptul ca sunt zei ce alearga toata ziulica pe strada si zic ALEGEMA,UITATE,INCHINATE LA MINE!!! e enervant si mai sunt si luptele alea superficiale cu monstrii
Emperor mi sa parut cel mai tare,cu o grafica asemeni stronghold 1 si crusader :chinese:
Vizitato- Vizitator
Re: Ancient City build
eu zic ca grafica 2D a lor este suficien tde buna
de aceea userii pot face cetati orase antice acolo si sa ne trimita poze
de aceea userii pot face cetati orase antice acolo si sa ne trimita poze
Vizitato- Vizitator
Re: Ancient City build
nun imi place grafica
sir andrei cel mare- Pikemen
- Numărul mesajelor : 305
Vârstă : 26
Data de înscriere : 26/07/2009
Re: Ancient City build
da,dar sa stii ca erau bune la vre,mea lor,doar ca au fost lansate intre anii 1998-2002,nu?
insa gameplay lor vor ramane o amintire frumoasa
insa gameplay lor vor ramane o amintire frumoasa
Vizitato- Vizitator
Re: Ancient City build
pote dar eu vreau jocu faine asta nu e genul meu mai mult imi place stronghold
sir andrei cel mare- Pikemen
- Numărul mesajelor : 305
Vârstă : 26
Data de înscriere : 26/07/2009
Re: Ancient City build
da,dar gandestete insa,de la ele inveti mai multa istorie decat ai invata de la AOE,EE,RoN sau .....red alert
astea o sati foloseasca foarte mult in clasa a 5-a ,a 9-a,la facultatea de istorie daca vrei....
astea o sati foloseasca foarte mult in clasa a 5-a ,a 9-a,la facultatea de istorie daca vrei....
Vizitato- Vizitator
Pagina 1 din 1
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum