Command & Conquer 3: Tiberium Wars

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos

Command & Conquer 3: Tiberium Wars

Mesaj Scris de Vizitato la data de Sam Oct 10 2009, 12:04


Pentru cei care jucaserã Dune 2, primul Command & Conquer a însemnat în 1995 o evoluție fireascã a conceptelor implementate în jocul care a pus bazele genului RTS (real time strategy). Iar pentru o bunã parte din cei care nu avuseserã contact cu Dune 2, Command & Conquer a reprezentat impulsul inițial (și hotãrâtor) în a deveni fani ai acestui gen. Anii au trecut și seria s-a îmbogățit cu numeroase titluri și expansion pack-uri, socotindu-le aici și pe cele aparținând universurilor Red Alert și Generals. Disponibilã în magazine începând cu februarie 2006, compilația Command & Conquer The First Decade a avut rolul de a aminti fanilor (și nu numai) cã Electronic Arts pregãtește un nou titlu în universiul Tiberium, numit inițial Tiberium Twilight, deoarece jocul apãrut în 1995 avea numele provizoriu Tiberian Dawn, iar cel lansat în 1999 s-a numit Tiberian Sun.
Intitulat într-un final Command & Conquer 3: Tiberium Wars, acesta a fost dezvoltat în ideea de a pãstra trãsãturile caracteristice seriei, peste care s-au suprapus elemente devenite standard în genul RTS. Așa cum s-a întâmplat însã și în alte cazuri și aici se dovedește cã aceastã combinație nu poate împãca pe toatã lumea. Unii fani își doreau jocul original îmbrãcat în grafica anului 2007, în timp ce alții voiau un joc solid, care sã aibã cele mai bune aspecte întâlnite în RTS-urile apãrute în ultima perioadã, chiar și cu prețul sacrificãrii unor elemente definitorii ale seriei, însã perimate prin prisma prezentului. Într-o asemenea situație nu îți poți mulțumi toți fanii, însã pe ansamblu EA a fãcut o treabã bunã, deși Tiberium Wars este deficitar în anumite aspecte a cãror implementare nu ar fi adus atins conceptele specifice seriei.



Una dintre deciziile inspirate ale designerilor a fost folosirea celei mai noi versiuni a engine-ului SAGE (Strategy Action Game Engine), engine utilizat prima datã la realizarea lui Command & Conquer: Generals (plus addonul Zero Hour) și apoi la dezvoltarea celor trei titluri (incluzând addonul) ale seriei Battle for Middle Earth. Drept urmare, Tiberium Wars ruleazã aproape impecabil și pe sisteme cu procesoare single-core dotate cu plãci video gen 6800GT, fiind însã nevoie de câteva sacrificii din punct de vedere vizual atunci când se joacã pe hãrți mari, indiferent cã e vorba de single-player sau multiplayer. Cu toate acestea, framerate-ul este limitat la 30 fps, la fel ca și în celelalte titluri bazate pe engine-ul SAGE, pentru a nu apãrea probleme cu viteza de desfãșurare a jocului. Pe de altã parte, aceasta poate fi setatã dupã dorințã, în skirmish și în multiplayer, însã nu și în single-player, spre deosebire de jocurile anterioare ale seriei. Acest aspect subliniazã intenția producãtorilor ca jucãtorii sã considere modul single-player și ca un antrenament pentru meciurile multiplayer, nu numai un prilej de a vedea povestea din Tiberium Wars, mai ales cã acesta a fost gândit și ca un joc competițional, el fiind deja inclus pe lista jocurilor de la World Cyber Games (WCG) 2007.
Nu o sã insist asupra poveștii pentru a nu vã strica plãcerea de a descoperi surprizele pe care le oferã, însã trebuie spus cã ea, în bunã tradiție a seriei, conține numeroase secvențe cinematice. În aceeași tradiție, aceste secvențe sunt o combinație între fimulețe cu actori reali (și foarte cunoscuți) și scene CGI. Mulțumitã filmãrii în High Definition, filmulețele sunt de o calitate excelentã, ele fiind unul din motivele pentru care jucãtorii sunt motivați sã treacã la urmãtoarea misiune în timpul campaniilor single-player. Însã trebuie spus cã interpretarea actorilor nu este una de top, iar în unele scene se poate observa destul de clar faptul cã actorii au fost puși în fața unui ecran pe care se derulau scene CGI.

O altã caracteristicã a seriei este cã misiunile despãrțite de aceste secvențe cinematice prezintã același conflict privit din două perspective (GDI și Nod), cu deosebirea cã de data aceasta avem și o a treia facțiune, Scrin, al cãrei rol și scopuri le veți afla terminând campaniile single-player GDI și Nod. O altã diferențã în cadrul seriei este gradul de dificultate al misiunilor, care nu mai este legat de fiecare campanie single-player în parte. Acum, fiecare misiune dintr-un teatru de rãzboi poate fi rejucată indepedent pe un grad superior de dificultate, cu scopul de a îndeplini cât mai multe obiective secundare și a descoperi cât mai multe Intel Ops care dezvãluie detalii (deseori interesante) despre unitãți și poveste. În cazul în care veți parcurge fiecare misiune îndeplinind toate obiectivele, în funcție de dificultate veți primi o medalie și panglicile corespunzãtoare, însã vã avertizez cã unele scenarii sunt foarte grele, dificultatea lor fiind totuși, pe ansamblu, una progresivã.



Dificultatea misiunilor depinde de o serie de factori. Pot admite cã jocurile RTS ne-au obișnuit cu faptul cã AI-ul pornește cu un avantaj uneori copleșitor de resurse și unitãți și o porțiune foarte mare de hartã ocupatã. Însã nu pot concepe ca el să dispună de unitãți care apar din afara hãrții într-un numãr infinit. Și asta în condițiile în care eu m-am chinuit sã îi pun economia la pãmânt și sã îi distrug clãdirile strategie, însã am dificultãți în a termina misiunea respectivã din cauzã cã, pe mãsurã ce avansez spre inima bazei lui, trebuie sã spulber valuri de unitãți. Din fericire, fațã de Tiberian Sun, aici toate obiectivele (principale sau secundare) sunt indicate pe hartã, așa cã nu mai este cazul sã cauți disperat o anumitã clãdire inamicã a cãrei distrugere reprezintã singura piedicã în a trece la misiunea urmãtoare. De asemenea, anumite misiuni pot fi terminate în mai multe modalitãți, chiar dacã existã riscul sã ratați anumite obiective secundare urmând altă cale decât cea indicată de producători.
Însã misiunile au și câteva probleme. Uneori AI-ul este incapabil sã își reconstruiascã rafinãria, sau o vinde și o reconstruiește și repetã acest proces la nesfârșit, ori unitãțile inamice sunt trimise la atac folosind doar "move", caz în care le poți mãcelãri ușor, așteptându-le undeva la jumãtatea distanței între cele douã baze. Sau pe dificultate "easy" sunt atacat în valuri, în timp ce pe "hard" AI-ul pur și simplu stã, așteptând probabil sã îi vinã curajul ca sã avanseze spre baza mea. Pe de altã parte, AI-ul știe când sã foloseascã vehiculele pentru a-ți strivi soldații, știe sã profite de slãbiciunile sau defensiva precarã a bazei voastre și știe sã atace mai întâi unitatea sau clãdirea cheie dintr-o anumitã zonã (exemple find Rig-ul înconjurat de tancuri sau singura tureta AA pusã pe latura în care sunteți atacat aerian).






PC recomandat: CPU 3GHz, 1GB RAM, Video Card with 256MB

Vizitato
Vizitator


Sus In jos

Re: Command & Conquer 3: Tiberium Wars

Mesaj Scris de Lonsdal3 la data de Mar Oct 20 2009, 12:43

L-am jucat si acum il iau iar si cred ca am sa-l joc cu colegii mei in multiplayer ...Merita jucat cel putin incercat...
avatar
Lonsdal3
Archer
Archer

Numărul mesajelor : 69
Vârstă : 24
Data de înscriere : 17/06/2009

Vezi profilul utilizatorului http://pictures3d.blogspot.com/

Sus In jos

Re: Command & Conquer 3: Tiberium Wars

Mesaj Scris de Vizitato la data de Mier Oct 21 2009, 00:56

Lonsdal3 a scris:L-am jucat si acum il iau iar si cred ca am sa-l joc cu colegii mei in multiplayer ...Merita jucat cel putin incercat...
daca si red alert 3 imi merge destul de bine,inseamna ca si jocul asta ar trebui sa mearga,avand in vedere ca are grafica mai frumoasa decat red alert 3
vineri voi testa demoul,iar daca va fi bun,il iau-mai bine zis il downloadez....

Vizitato
Vizitator


Sus In jos

Re: Command & Conquer 3: Tiberium Wars

Mesaj Scris de Vizitato la data de Vin Oct 23 2009, 00:16

demoul m-a impresionat placut si se misca bine pe medium

weekendul asta am sa iau full si am sa-l joc

Vizitato
Vizitator


Sus In jos

Re: Command & Conquer 3: Tiberium Wars

Mesaj Scris de Vizitato la data de Sam Oct 24 2009, 14:29

deja am luat full,am jucat ceva din campania NOD si e super
Kane de asta nam prea auzit in anii 90,dar e tare personajul,desi e negativ
deja am cucerit CASA ALBA!chestia e ca la misiunea a 3 nu pot sa trec cu femeia aia ,e prea grea misunea!
P.S. civilizatia SCRIN este despre mutanti si extraterestrii!iar GDI parca e un fel de USA din GENERALS sau RED ALERT-cu soldati nano si tancuri,iar NOD este o factiune a lui KANE cu unitati ciudate gen YURI sau URSS

Vizitato
Vizitator


Sus In jos

Re: Command & Conquer 3: Tiberium Wars

Mesaj Scris de sir andrei cel mare la data de Vin Noi 27 2009, 09:59

fain dar cam multa magie
dupa parerea mea e sooper
avatar
sir andrei cel mare
Pikemen
Pikemen

Numărul mesajelor : 305
Vârstă : 19
Data de înscriere : 26/07/2009

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: Command & Conquer 3: Tiberium Wars

Mesaj Scris de Lonsdal3 la data de Vin Noi 27 2009, 15:56

Nu-mi place Magia laughing imi plac jocurile de strategy Real-Time. Adica sunt mai frumoase si te solicita mai mult. 
avatar
Lonsdal3
Archer
Archer

Numărul mesajelor : 69
Vârstă : 24
Data de înscriere : 17/06/2009

Vezi profilul utilizatorului http://pictures3d.blogspot.com/

Sus In jos

Re: Command & Conquer 3: Tiberium Wars

Mesaj Scris de Vizitato la data de Vin Noi 27 2009, 16:02

baaaa,asta nu e joc de magie,e de SF
nu mai incurcati MAGIA cu SF ,va rog!

Vizitato
Vizitator


Sus In jos

Re: Command & Conquer 3: Tiberium Wars

Mesaj Scris de Leo la data de Vin Noi 27 2009, 22:33

Fiecare incurajeaza ce vrea happy (ce este permis... ) Si te-as ruga fara "baaaaaa" ca nu suntem pe camp.
Jocul este prea SF pentru mine.
avatar
Leo
Administrator
Administrator

Numărul mesajelor : 2428
Vârstă : 21
Data de înscriere : 02/09/2008

Vezi profilul utilizatorului http://stronghold.forum.st

Sus In jos

Re: Command & Conquer 3: Tiberium Wars

Mesaj Scris de Lonsdal3 la data de Sam Noi 28 2009, 00:28

De acord cu Leo winking
avatar
Lonsdal3
Archer
Archer

Numărul mesajelor : 69
Vârstă : 24
Data de înscriere : 17/06/2009

Vezi profilul utilizatorului http://pictures3d.blogspot.com/

Sus In jos

Re: Command & Conquer 3: Tiberium Wars

Mesaj Scris de Vizitato la data de Sam Noi 28 2009, 02:00

bine,ma rog,dar inainte sa postati ceva legat de joc,v-as ruga mai intai sa va informati de pe wikipedia,siteuri de jocuri,sa aflati ce gen de joc e,din ce an a aparut,unde.....si dupa aia postati

Vizitato
Vizitator


Sus In jos

Re: Command & Conquer 3: Tiberium Wars

Mesaj Scris de Vizitato la data de Mar Dec 15 2009, 14:48

ce ciudat e personajul asta KANE,se spune despre el ca e seful suprem al fratiei NOD,ca e nemuritor,ca e calator in timp-a aparut in RED ALERT 1 ca consilier a lui STALIN!!!!!


si s-ar mai spune ca a fi CAIN INSUSI,cel are si-a ucis fratele,Abel la inceputuri,in BIBLIE,in GENEZA
ciudat tip....il omori si invie ,chiar si prin clonare.....
e oare MESIA,sau ANticristul care a adus nenorocirea aia de Tiberium pe pamant?









Vizitato
Vizitator


Sus In jos

Re: Command & Conquer 3: Tiberium Wars

Mesaj Scris de Continut sponsorizat


Continut sponsorizat


Sus In jos

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus


 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum