Simcity societes

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos

Simcity societes

Mesaj Scris de Vizitato la data de Joi Oct 08 2009, 06:19

SimCity: Societies

Ideea ca un joc din seria SimCity sa nu includa o planificare si o localizare atenta inainte de plasarea unor rampe sau a liniilor de inalta tensiune ii sperie pe unii. Pur si simplu ei refuza sa accepte ca lumea virtuala pe care trebuie s-o construiesti in SimCity nu include aceste caracteristici foarte importante ale seriei. Din fericire nu toata lumea e de acord cu aceasta idee. O serie de jocuri poate suferi modificari pozitive atunci cand programatorii trec peste limitele impuse si aduc ceva nou. Poti construi o multime de cladiri si ai la dispozitie o varietate foarte bogata de elemente de decorare a orasului, insa trebuie sa tii cont ca fiecare cladire are un efect pozitiv sau negativ asupra uneia din cele 6 “energii sociale” de a caror nivele depinde frumusetea orasului tau. Ele cuprind creativitatea si spiritualitatea si fiecare constructie foloseste sau confera putina energie.
Pe masura ce orasul ia amploare, vei debloca cladiri si decoruri noi, ficare fiind impartit in teme, precum “romantic” sau “cyberpunk”. Orasul, ca un tot, nu trebuie sa aiba o anumita tema – deci le poti amesteca dupa bunul plac. Gruparea cladirilor pe categorii faciliteaza construirea unor cartiere cu anumite teme, evitnadu-se pierderea timpului cautand intr-o lista imensa de cladiri. Populatia orasului trebuie sa aiba locuri de munca, de distractie si unde sa louiasca, insa e bine sa arunci un loc si la nivelul energiilor, pe care trebuie sa le privesti ca pe un venit economic, pazindu-le sa ramana la nivele egale. Asta nu inseamna ca ai mana libera in oras, pentru ca in afara de energie mai consumi si Simoleani. Mai ai posibilitatea de a vizualiza statistici ale traiului in oras, precum sanatatea, rata criminalitatii si gradul de poluare, pentru a lua masurile ce se impun fiecarei situatii. Daca ai
nevoie de provocari suplimentare, pe langa cele date de arhitectura si problemele metropolei, poti cauza dezastre naturale apasand un simplu buton; asta sigur iti va condimenta experienta din joc.
Interfata jocului e una destul de reusita, avand acces usor la varietatea de optiuni ce iti stau la dispozitie, de la selectarea constructiei, la rotirea si amplasarea ei. Apoi mai poti declansa evenimente legate de acea cladire. De exemplu poti da startul la petrecerea de deschidere a unui karaoke bar, sau sa inviti pacientii spitalului de boli nervoase la sesiunea de terapie. Oamenii care intra in anumite claridi preiau unele din caracteristicile acesteia. De exmplu, unul care viziteaza un centru de meditatii se transforma in calugar.Lumea din SimCity a ramas tot draguta si plina de farmec, mai ales ca poti mari imaginea pana ajung la nivelul strazilor pentru a urmari cat de lenese se intind la soare animalele din Zoo sau cum bat mingea jucatorii de fotbal pe stadion. Jocul iti da posibilitatea de a-ti testa creatia pe mai multe harti, si chiar sa creezi propria zona unde se va ridica orasul, deci daca vrei sa te relaxezi si sa-ti contruiesti metropola asa cum iti convine ai la dispozitie o multime de variante de a o face.

Pentru a te putea bucura pe deplin de acest joc, trebuie ca sistemul tau sa indeplineasca urmatoarele cerinte tehnice:
Windows XP SP2 sau Vista
PC cu procesor minim 1.7 GHz
512 MB de memorie RAM
2.1 GB de spatiu liber pe hard-disk
Placa video cu 128 MB de memorie proprie, compatibila cu DirectX 9.0
*Pentru Windows Vista se recomanda componente de doua ori mai rapide decat cele de mai sus, care sunt pentru XP SP 2

site:Buy games



Built up with a focus on authority, authoritarian cities are reminiscent of Fascist dictatorships such as Italy under Benito Mussolini or Berlin, or the fictional London in Airstrip One from George Orwell's Nineteen Eighty-Four—complete with surveillance cameras, secret police, propaganda ministries, opulent buildings for the leadership, and slum housing projects.


Focus is on prosperity. Capitalist cities feature buildings such as department stores, skyscrapers, stock markets, corporately-owned condos, and major company headquarters.

  • Contemplative


Focus is on spirituality. Buildings include cathedrals, pagodas, monasteries, evangelical centers, megachurches, dojos, and golden statues of Buddha.


A futuristic city built with the use of knowledge, prosperity, and authority, complete with flying cars and holographic sport stadiums.

  • Fun City


Focused on creativity, a fun city is built up entirely of venues to maintain the happiness of its citizens. Buildings include ferris wheels, carnivals, zoos, casinos, water and amusement parks, and candy shops.


Mainly producing productivity, industrial cities are primarily made up of polluting industry, slum housing, high crime, sweatshops, and factories to produce various wares.


Focus is on providing prosperity to the Sims while maintaining cultural and artistic elements. Buildings include concert halls, opera houses, baroque fountains, and cobblestone streets, like Rome, Venice or Paris.

  • Small town


A tribute to small town Americana. Focus is on small scale spirituality and prosperity. Buildings include windmills, sheriff stations, butcher shops, diners, drive-ins, and farms.

  • Haunted


Hidden profile included as an easter egg. It functions on a smaller scale than other profiles and is built up with buildings including graveyards, asylums, dungeons and haunted houses.

  • Normal


An average North American/European city with no extremes on social energies. Buildings include a mix of buildings from the societies listed above. Also some futuristic technologies and some older housing or decorations.
site:wikiepdia


Ultima editare efectuata de catre God of War in Joi Oct 08 2009, 09:11, editata de 1 ori

Vizitato
Vizitator


Sus In jos

Re: Simcity societes

Mesaj Scris de Vizitato la data de Joi Oct 08 2009, 06:22























Ultima editare efectuata de catre God of War in Joi Oct 08 2009, 23:14, editata de 3 ori

Vizitato
Vizitator


Sus In jos

Re: Simcity societes

Mesaj Scris de Vizitato la data de Joi Oct 08 2009, 22:41

cum vi se pare jocul
eu il joc,are grafica destul de bunuta la LOW ,dar tot sacadat e,cel putn dupa ce construiesti 30% din harta.nu cred ca are jucabilitate ca predecesorul,dar in schimb are nu stiu cate tipuri de societati,care mai mult stai sa te uiti la ele,decat sa te joci

la screenshoturi parca e stronghold 2 in stil modern

Vizitato
Vizitator


Sus In jos

Re: Simcity societes

Mesaj Scris de Vizitato la data de Joi Oct 08 2009, 22:47

iata ce au spus userii de pe computer games forum:


very dissapointing...
mult sub nivelul simcity 4... nu are nici o legatura... oameni sunt super happy orice le-as face, nu cred ca ar pleca cineva vreodata din oras... e f random totul... nu conteaza unde pui electricitatea, vreun parc sau ceva...
o gramada de cladire care sunt aranjate aiurea, si evindent nu le gasesc cand am nevoie de ele... (cum zice si postu d mai sus cu politia)... plus ca nu imi place interfata, nu pot vedea o privire de ansamblu, de fapt...

si consuma o gramada de resurse... si eu umplusem vreo 30% din harta... si in combinatie cu windows vista a crapat... am un dual core la 2Ghz + some other cool shit - tocmai l-am luat, am vandut masina pt el , tine fara probleme... dar ram-ul l-a facut praf...
ceea ce a fost o usurare, ca dupa 2 ore, deja ma plictisisem...
poate nu mai am eu atata rabdare ca acum 2-3 ani, poate am devenit matur... sau poate e un joc prost!
__________________





Chiar aseara am incercat acest joc, cu interes pentru ca mi-au placut f mult seriile anterioare. Impresia dupa tutorial nu a fost tocmai ok. Nu spun neaparat ca nu o fi un joc bun si acesta, dar unde este impresia aia de oras? Acum fiecare casa se pune manual, nu mai exista zone rezidentiale, comerciale sau industriale.
Plansa pe care se joaca mi se pare mult mai mica, totul facut relativ inghesuit. Orasele nu mai sunt asa mari ca inainte, nu mai ai impresia aia de big, de locuitori ff multi.
Au aparut tot felul de noi resurse, care poate ca isi au locul in joc, dar nu mai este ce era inainte.
Am sa incerc sa il mai joc mai mult, dar asta numai cand o sa ma plictisesc, deja este o iconita pe desktop care nu ma atrage.

Pentru mine este o dezamagire, nu pentru ca este un joc prost, ci pentru ca l-au schimbat foarte mult fata de ce era inainte. Alcineva imi impartaseste parerea?







Si mie mi se pare ca nu are legatura cu fostele serii SimCity. Au folosit pur si simplu numele in scop de marketing pentru a promova o caricatura de joc.
Pe langa comentariile anterioare as mai adauga:
- nu poti vedea exact ce se intampla, ce nu merge. Exista posibilitatea sa iti afiseze pe harta diverse informatii insa o face numai in zonele respective, gen iti face highlight unde e crima dar tu trebuie sa te uiti pe strazi. Foarte enervant...
- cand ia foc ceva nu poti da send firefighters, trebuie sa gasesti un fire station, selectezi si dat pe ce cladire sa stinga incendiul
- daca ai nevoie de o cladire anume te-a batut fericirea. Sunt doar cateva categorii in care le-au amestecat total aiurea. De exemplu birourile, politie, pompieri si spital sunt in acelasi meniu deoarece reprezinta locuri de munca.
- poluarea pare sa afecteze toata harta. Am pus o centrala pe carbuni la ceva distanta de oras si aveam high polution. Am inlocuit-o cu una nucleara si a disparut complet. Daca dadeam pe harta sa imi arate poluarea vedeam doar cladirea in sine care o produce insa nu si zona pe care se extinde efectul

Asta imi vine acum in minte si am jucat foarte putin....ma mai uit prin el dar imi vine sa iau dinou SimCity 4 care a fost superb. Ar fi a 3 a configuratie de PC pe care il joc
--------------------
Editare ulterioară
--------------------
Sa mai adaug cateva puncte negative...desigur:
- dupa un timp devine repetitiv. Tot ce faci este sa pui rezidente, vezi cati oameni nu au de lucru, completezi cu workplaces pana ajunge pe 0 si mai adaugi niste distractii in zona. Este greu sa dai gres, mi se pare absolut banal de jucat.
- majoritatea cladirilor iti cer puncte pentru a fi construite si mult mai putine iti dau ceea ce duce la construirea repetitiva a acelorasi
- performanta mediocra. Nu ma leg de cele cateva fps cand se aglomereaza ca are si calculatorul meu un amestec acolo cat de RAM-ul folosit. M-am uitat la el si ocupa 800 MB RAM si 1.2 GB swap. Evident ca windows-ul tinea 1 GB RAM liber..de rezerva insa practic jocul avea nevoie doar pentru el de 2 GB si nu aveam mai mult de 25% din harta construita.
- pentru decongestionarea traficului ajunge sa pui peste tot statii de metrou. Nu e nevoie sa le conectezi in vreun fel si parca toata lumea vrea sa foloseasca transportul in comun. Ai un singur tip de strada si aia lata care uneori o ia pe unde vrea ea nu pe unde doresti tu.
- nu exista land shaping, daca intr-un loc zice ca nu poti construii datorita nivelului terenului atunci asa este...nu ai ce face si gata.
- cu exceptia power plants nu am vazut sa fie cladiri care polueaza asa ca le poti pune oricum, sa amesteci rezidente cu industria si distractii. Este absolut banal si nu cere sa te chinuii vreun pic pentru a reusii.

Sunt atatea lucruri negative si asa putine pozitive ca mai bine ma opresc aici. Mai bine nu il scoteau cu numele de SimCity ca l-au facut de ras....dar na, marketing-ul din zilele noastre









am jucat jocul, insa mi-a dat niste crash-uri random (mai are cineva problema asta?). am vazut ca exista un patch care "repara" chestia asta. in fine, ii voi mai da o sansa.

mi-a placut ca poti construi o gramada de chestii, insa mai mult pt. asta il joc - sa vad ce mai poti construi mai departe.

totusi, cladirile, cum ai spus si tu, azertiti, sunt amestecate total aiurea si cauti de-ti vine rau sa construiesti o anumita cladire. nu am ajuns atat de departe cu constructiile, dar am si eu cateva intrebari: poti face poduri ce leaga insulele de pe harta ta? exista peisaj muntos? parca in celelalte Sim City-uri exista asa ceva. chestia cu metroul nu prea mi-a placut nici mie, doar le vezi de la suprafata, parca in precedentele aveai posibilitatea sa vezi si liniile subterane, daca nu ma insel.

oricum, jocul este slabut. pacat de el, se putea si mai bine. mult mai bine

Vizitato
Vizitator


Sus In jos

Re: Simcity societes

Mesaj Scris de Leo la data de Vin Oct 09 2009, 02:14

Deci gata! Am zis sa nu mai strici formatu forumului de cel putin 7 ori! CE NU POTI INTELEGE SA PUI 3 IMAGINI LA DIMENSIUNI MAXIME DE 800x600? straight face

Nici nu mai pot comenta jocul cand vad asa cv!
avatar
Leo
Administrator
Administrator

Numărul mesajelor : 2428
Vârstă : 21
Data de înscriere : 02/09/2008

Vezi profilul utilizatorului http://stronghold.forum.st

Sus In jos

Re: Simcity societes

Mesaj Scris de Vizitato la data de Vin Oct 09 2009, 08:30

pai si eu cum pot?la mine nush de ce se misca bine acuma,am micsorat pozele,daca vrei sa stii,am observat ca atunci cand punem pozele le poti modifica dimensiunea foarte simplu,doar tragand de colturi!!!!


oricum,daca tie nu-ti place,promit ca nu mai fac asta,daca vreti,e ultimul joc de strategie la care ii fac descriere,mai faceti si voi!!!


eu speram sa astept pareri despre joc,nu despre forum,daca vroiai Leo sa-mi spui,de ce nu mi-ai dat PM,nu suport sa vad cum umpleti voi threaturile mele despre jocuri cu sfaturi si observatii cum sa utilizez forumul,asta se face pe PM,aici doar iti spui parerea despre joc

deci e ultimul!!!!!!!!!!!!

Vizitato
Vizitator


Sus In jos

Re: Simcity societes

Mesaj Scris de Continut sponsorizat


Continut sponsorizat


Sus In jos

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus


 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum