Stronghold World
Doriti să reactionati la acest mesaj? Creati un cont în câteva clickuri sau conectati-vă pentru a continua.

Empire Earth II

In jos

Empire Earth II Empty Empire Earth II

Mesaj Scris de Vizitato Lun Feb 16 2009, 16:21

Pregateste-te sa cuceresti din nou lumea intr-un joc la scara epica, fii cel mai mare cuceritor din toate timpurile. Creeaza, construieste si cladeste cel mai maret imperiu dintre toate pe masura ce treci prin 15 epoci care acopera mai mult de 10.000 de ani de istorie. Prin introducerea unor noi unitati, puteri si conducatori in cele trei campanii extinse, Empire Earth 2 stabileste din nou un standard pentru strategia in timp real, prin tehnologia de ultima ora si prin caracteristicile care imbogatesc experienta de joc atat in single player, cat si in multiplayer.

Batalia pentru Ere
Retraieste mai mult de 10.000 de ani de istorie la conducerea uneia dintre cele 14 civilizatii diferite, in 3 campanii distincte, cu noi unitati, noi puteri si noi lideri pe care ii controlezi.
Inamici mai puternici
Lupta impotriva unui nou sistem de inteligenta artificiala dinamica, ce se va adapta fiecarei miscari ale tale si iti va pune la incercare cunostintele de razboi strategic.
Medii ambiante mai realiste
Adapteaza-te conditiilor meteo in permanenta schimbare si anotimpurilor, care isi vor pune amprenta asupra evolutiei civilizatiei tale si care te vor obliga sa adopti tactici noi.
Multiplayer revolutionar
Lupta impotriva adversarilor umani prin LAN sau pe Internet, in nou tipuri de joc, cu suport imbunatatit pentru campionate, scenarii cooperative in multiplayer si noi caracteristici: un nou sistem de recompensare a celor care aplica strategii militare, economice si de expansiune superioare si o harta tactica al carei scop este coordonarea eforturilor echipei tale.
Sisteme imbunatatite de management
Simplifica managementul de resurse cu un avansat sistem Picture-in-Picture (PIP) care iti va permite sa mentii controlul in timp real asupra mai multor regiuni ale civilizatiei tale. Acest sistem, alaturi de noul sistem de management al cetatenilor si de sistemul imbunatatit de cercetare, te va scuti de o mare parte a micro-managementului civilizatiei tale in timpul luptelor.

sursa:buy games
http://ee.heavengames.com/new/ee2h/index.shtml





Empire Earth II are o multime de puncte de bun, dar nu e prieten cu ocazională în timp real strategie gamer. În timp ce dezvoltatorul Mad Doc Software-a îmbunătățit pe Stainless Steel din 2001 Blockbuster, creșterea adâncime și opțiuni suplimentare au devenit un uriaș joc într-un absolut gigantic o. Acest lucru rămâne un sequel standard istorice RTS, dar este, de asemenea, o pungă de apucare înghesuiți așa de plin de noi caracteristici, interfață disponibile, complexitatea și că este de rupere la cusături. Totuși, dacă aveți posibilitatea să angajeze un număr mare de ore pentru a vă familiarizarea cu toate jocul lui nooks și crannies, aștepta să fie recompensat cu o placuta de dependenta, care va costa săptămâni, dacă nu luni, din viața ta.



Vorbind încetișor și cu o mare stick de San Juan Hill.

Tematic, acest lucru este același vechi Empire Earth. Mad Doc nu a strayed departe de aventuros formula de joc original. O jumătate de milion de ani de realizare umane au mai fost o dată defalcate pe epoci 15 și 14, reprezentând toate marile civilizatii înregistrate de istorie. Fiecare pas în evoluția umană este înfățișat. Resursele sunt adunate, armatele și sunt construite pe o scară cu adevărat epic. În același joc, s-ar putea să vezi triburilor neolitice - un pas eliminat din Flinstones - culegerea de produse alimentare și pietre, precum și o viitoare societate care salariile război cu lupta mechs ca procesul de uraniu. Sute de clădiri și unități militare sunt dezvoltate și desfășurate. Fiecare epocă are propria sa tehnologie copac featuring 12 elemente pentru a fi cercetate în militare, comerț, și imperial categorii. Puteți să-venture tot drumul de la tesut la simțitor de inteligență artificială, de la sezon de vânătoare de grupuri automate de autostrăzi, precum și de la tăbăcirea pieilor de animale pentru a nanomachines.

Moduri de joc sunt standard pentru un istoric RTS. Un tutorial și trei campanii solo urme de dezvoltare a Aztecs, coreenii, germanii, iar americanii de la diferite puncte din istoria fiecare civilizație. Single-player "puncte de cotitură" misiuni vedem revisiting D-Day, fie de la americani sau de partea germană, sau lupta cu antic chinez Trei Kingdoms conflict pe numele sau de Wu Wei. Mod de hartă vă permite să înființeze online sau offline luptele între cât mai multe 10 umane și / sau computer adversarii din joc tipuri caracteristică nouă victorie diferite condiții.

Pe scurt, aproape totul este în cazul în care ați uitat-o. Asta a spus, de o importanță crucială cuvânt aici este "aproape". Mad Doc, a introdus o serie de interfață trucurile într-o încercare de a face Empire Earth II, mai ușor de utilizat decât predecesorul său. Noul cetățean-manager overlay ecranului, de exemplu, arată resurselor stâlpi și în alte locații, cum ar fi universități stragglers în cazul în care pot fi puse la locul de muncă. Puteți lua în întreaga harta dintr-o privire, verifica statisticile arată cum mulți cetățeni sunt atribuite în fiecare teanc de resurse, precum și organizarea de cei care au alunecat prin crăpături.

Războiul de planificare a primit, de asemenea, de-o-stop-shopping "tratament. Când doriți să coordoneze un atac pe un inamic comun, tot ce trebuie să faceți acum este schita unele cercuri și săgețile în războiul-applet planuri și apoi trimiteți-le la unul sau mai multe aliați pentru aprobare. Aceasta este o mare impuls solo jocuri, oferind iluzia că sunteți alături de combatere a omului de jucatori. De asemenea, vine la îndemână în multiplayer jocuri cu adevarat uman adversarii. Nu numai de război planificare să vă pregătiți cu un mod de a discuta tactica, dar de asemenea, acesta îmbunătățește munca în echipă, făcând-o atât de ușor să elaboreze astfel de planuri de lupta. De fapt, se face chiar mai tentant de a trăda aliații de confuz tactica de a le trimite simultan cu pregătirea underhanded ofensive.



New efecte meteorologice arata grozav, dar apar furtunile de des și poate complet gol vizibilitate de minute, la un moment dat.

Picture-in-imagine este o altă evoluție a interfeței, vă oferim posibilitatea de a fi în două locuri în același timp. Aceasta vă permite să ambele cu ochii pe specificate locales și manipula unități și clădiri. În esență, aceasta funcționează ca un joc secundar fereastra. De exemplu, atunci când conducerea unei armate de pe front, în linii principale ecran, puteți observa orașul tău și coadă de unități de producție în cadrul PIP. Până la șase puncte de vedere poate fi marcată și apoi pur și simplu turneul de F1 prin apăsarea F6, făcând-o un pic pentru a vă deplasa între centre de oraș, în mai mare de jocuri.

Asta nu e în întregime un lucru bun. În ciuda Mad Doc de bune intenții, de PIP nu face Empire Earth II, mai ușor de jucat. Dacă ceva, it a face jocul mult mai complicat, la fel ca în ambele scenarii single-player și skirmishes impotriva computerului, utilizarea de PIP poate duce la supraîncărcarea cu informații. Deoarece există întotdeauna o duzină sau mai multe sarcini dificile atenție, e prea ușor pentru a obține astfel prinsi de scanare de la un hot spot la altul, în plus față de micromanaging, că misiunile de a începe să se simtă ca o gramada de lucru. Jocuri online, acum sunt mult mai hardcore și de neiertat. Dacă doriți cu adevărat să concureze în multiplayer concursuri, trebuie să stăpânească calcă pe nervi, pentru că șansele sunt bune nu va exista cel puțin o multitasking guru în fiecare joc vă alăturați.



Nu este suficient de culegere de aur? Apel de cetățean manager pentru a vedea cine este off praf de cărbune.

Gameplay-se pare ca a primit mai puțină atenție în proiectarea doc decât interfața cu utilizatorul. Nu că acesta este un lucru rău. Istorice RTS șablon pe care Empire Earth II se bazează este solid în fiecare modul - pentru a salva clunky pathfinding, care rămâne un punct sensibil în locații specifice, în special la mare și în cazul în off-încărcare de trupe de la nave - deci este un lucru bun Mad Doc a stat departe de ceea ce nu a fost spart.
Există câteva cheie adăugate la gameplay. Drumurile pot fi acum construit pentru a oferi prime de unități de viteză (deși dreptul de a beneficia de acest lucru este dubios datorită pathfinding aceste probleme). Diplomatice opțiuni au fost mai complet fleshed cu capacitatea de a face schimb teritorii în schimbul unei alianțe. În ambele single-player și multiplayer meciuri, coroane acum sunt acordate la intervale de timp pentru succese în militare, economice, și Arenele imperial. Plumb domeniul militar, de exemplu, si ai ajuns pentru a alege dintr-o listă de prime care cresc prejudiciul facut de infanterie pentru o perioadă limitată de timp, se adaugă la lovit de puncte de navale nave, și așa mai departe.



Coordonator Atacuri de mare și pe uscat, prin război Planificator pot urni din forțele pentru a trimite un pavilion în alb pentru scurt.

O piatră-hârtie-foarfece formulă rămâne inflexibil fundație de la joc, dar puteți schimba doar despre orice altceva. O serie de dezavantaje în discuție aprinsă Mod rula tot drumul de la newbie la jocul lui Dumnezeu, de adaptare de bază ale jocului ca unitate de producție rata, tech-punct de generație, precum și daune cauzate. Acest lucru frumos nivele de joc împotriva oponenților umane online și permite, de single-player skirmishes împotriva computer antagoniști ai capacitatea de a wildly diferite. Ritmul de joc poate fi, de asemenea, ajustate, fie cu repede, încet, mediu sau preseturi, individual sau de funcții de editare joc. Puteți găzdui sume limitate de timp liber cu aceste setări de viteză, de asemenea. Noi cranked totul până și rupte, prin toate cele 15 epoci în câteva ore într-un singur joc.

Vulpesc inteligența artificială va pune la dispozitie cu bună concurența nu contează cum te tweak de opțiuni. Computer dușmani construi orașe cochet, cu bine-gândit-out fortificatii. Au înființat outposts și pereți, armasarule zonele de coastă, cu catapulte, tunuri și lansatoare de rachete, precum și construi o dracu 'de o mulțime de cetăți. Puncte slabe sunt acolo pentru a fi exploatate, dar trebuie să te scout spion sau destul de greu să le găsim. Deci, în timp ce este posibil să existe o beachhead din cea a inamicului spate, care este perfect pentru aterizarea năvălitoare armata, de obicei, pentru a suporta de withering foc de o jumătate de duzină de suprafață-la-mare arma de baterii pentru a ajunge acolo.

Atacurile sunt efectuate într-un mod inteligent, de asemenea. Computer adversarii sunt agresive, chiar și pe setări de dificultate ușor. Ele vă testați de apărare în toate domeniile și numai va lansa atacuri la scară largă la dovedit slab link-uri. Dacă computerul Armatele sunt ușor repelled de la un local de câteva ori, puteți garanta practic următorul atac se va concentra în altă parte. Dimpotrivă, în cazul unui atac, chiar se întâlnește cu un minimum de succes, puteți paria pe mai multe Atacuri vor fi direcționate la această locație special foarte scurt timp.

Un domeniu în care Empire Earth II nu arată atât de deștept este în prezentarea valori. Problema principala este o anumită uniformitate în unități și clădiri. În afară de soldați și individual de mână de unități special pentru fiecare civilizație, cladiri, nave, aeronave și au aparitii destul de asemănătoare, în fiecare epocă. Aceasta este o problemă cu special legate de culturi, deși este de remarcat chiar și cu cele mai diferite civilizatii. Asa ca un joc jucat ca Aztecs simte un proces echitabil pic ca un joc jucat ca germanii, sau ca pe chinezi.



Nu există o mulțime de subtilitate la unele sieges.

Chiar dacă nu ești deranjat de generic simt oarecum de la joc, calitatea generală a grafica si audio este o câțiva ani în urmă de ori. Cu excepția a fantastic vânt, ploaie, zapada, nisip și efectele pe care împiedică serios vizibilitate (sau distruge-o complet în cazul în care stabilirea în opțiunile video este activat tot drumul până), ori de câte ori o furtună în role, Empire Earth II nu se uite că de mult mai bine decât predecesorul său 2001. Unitatea de animație este brut, și nu există o lipsă de detaliu, în general, bine. Cetățeanul de management și de război Planificator ecrane sunt extrem de blocky și grăunțos, cum ar fi fotografii cu sufletul la gură până dincolo lor de origine, dimensiuni. De asemenea, încetinirea este o problemă pe hărți cu patru sau mai mulți jucători, chiar și pe sisteme cu un grad ridicat de-end, cum ar fi plăcile video Nvidia 6800GT. În timpul perioadelor de vreme rea, în cadrul rata poate picătură atât de scăzut că jocul este abia redate.

Audio pentru Aprecieri sunt plictisitor și se repetă constant. Unele unități au doar câteva opțiuni de răspuns, așa că ai auzit ca "Uite ce e plin de viață, bărbați!" și de "sânge și de fier!" peste si peste. Având în vedere suma de bani VU Games, evident, a petrecut pe această producție, numărul de probe de voce este extrem de chintzy. Muzica este mai demn de atenție, cu diferite teme de melodii pentru fiecare civilizație. Unii sunt chiar interesant, cum ar fi Orientul Mijlociu bat care însoțește campanii jucat ca Babylonians. Dar, din nou, nu e prea mult de repetiție. În aceeași câteva note sunt reciclate ad nauseam, deci nu este cu mult înainte ca esti de apelare în jos de volum sau de schimbare de muzică off.



Pathfinding poate provoca probleme de trupe să mă blochez. Uneori, ele se execută în loc ca acestea sunt pe treadmills până la o altă unitate de shoves-le deoparte.

În ciuda negativele citată mai sus, nu putem sa vina Empire Earth II, cu nimic, dar oferă prea mult de un lucru bun. Și când vă uitați la cât de mult este de a experimenta, acest lucru pare a fi destul de iertat ca un păcat. Un pacient de abordare, probabil asociată cu memorizarea de o duzină sau așa hotkeys, merge un drum lung aprecierea față de acest joc, dar eventuala plata este cu siguranta merita.
sursa:gamespot




Ultima editare efectuata de catre God of War in Joi Oct 22 2009, 12:41, editata de 4 ori

Vizitato
Vizitator


Sus In jos

Empire Earth II Empty Re: Empire Earth II

Mesaj Scris de Vizitato Mier Feb 18 2009, 12:47

seamana cu empire earth 2 la meniu,dar e tare prost jocu,daca nai si cerintele necesare,eu zic mai bine sa nul luati,mai bine jucati rise of nations sau empire earth 1,2 sau seria age of empires sau empires dawn sau civilization 4 daca vreti sa jucati toata istoria umanitatii,sincer insa,empire earth 3 parca a fost facut de EMO

Vizitato
Vizitator


Sus In jos

Empire Earth II Empty Re: Empire Earth II

Mesaj Scris de Vizitato Sam Mar 07 2009, 06:01

IATA CE SPUNE UNUL DE PE http://www.arenait.net/2007/03/11/empire-earth-ii-review.html


Desi acest an ne va aduce a treia generatie a acestui joc, eu acum o sa va vorbesc despre Empire Earth II, lansat acum aproape 2 ani. Primul Empire Earth m-a impresionat foarte placut, fiind o strategie inovatoare, care poarta gamer-ul din epoca de piatra pana intr-un viitor posibil al umanitatii. Ideea este cat se poate de originala, avand in vedere ca restul strategiilor de pe piata prezinta un singur moment in timp. Add-on-ul sau, The Art of Conquest, nu a fost insa asa de reusit, creatorii incercand sa aduca si partea de lupta interplanetara in joc (care nu s-a potrivit deloc).

Ei bine, Empire Earth II este si mai slab. Ideea fiind aceeasi, creatorii au incercat sa introduca noi aspecte inovative pentru a da individualitate jocului. Insa nu au gasit nimic bun, care sa creasca gameplay-ul. Ba chiar au stricat un joc ce putea sa fie OK.


Sa incepem cu grafica, capitol la care trebuia sa se lucreze cel mai mult. Nu spun asta pentru ca Empire Earth I ar fi avut o grafica proasta. Doar ca acest domeniu a avansat foarte mult in ultima vreme. Si la acest joc nu prea se simte. Grafica aduce doar mici imbunatatiri fata de cea a unui joc din 2001.

Acum sa trecem la joc efectiv. Inainte sa ne intampine meniul principal avem parte de un film foarte bine facut, foarte realist, care da sperante cu privire la joc. Din pacate este singurul filmulet care o sa-l vedem in Empire Earth II. Meniul este bine facut, si ne arata principalele facilitati ale jocului. Pe langa cele clasice, remarcam un map editor si o enciclopedie a la seria Civilization. Din pacate aceasta enciclopedie are doar prima varianta a fiecarei unitati, si nu si evolutiile ulterioare.


Acum singleplayer-ul. Putem sa jucam 3 campanii, a cate 8 misiuni fiecare. Dar personal le-am gasit foarte prost facute. Asta pentru ca misiunile sunt independente una de cealalta, la ani distanta intre ele, si nu dau deloc ideea de continuitate. Si la fel ca si in Empire Earth I, sunt centrate pe evenimente istorice. Dar creatorii nu au vrut sa repete evenimentele din primul joc, asa ca au cam ramas in pana de istorie.

Prima campanie prezinta istoria veche a Coreei, care… oricum nu o cunoaste nimeni si nici nu cred ca vrea sa o cunoasca. Totala pierdere de vreme. Asa ca trecem la evul mediu, campania numarul 2: germanii, sau mai exact cavalerii teutoni. Cu 8 misiuni care se intind pe 650 ani, nu poate fi vorba de vreo continuitate. Asa ajungem la ultima campanie, cu americanii epocii moderne, contemporane si putin din viitoare. Vedem cele doua razboaie mondiale, razboiul rece, si cativa teroristi la sfarsit. Si in sfarsit am scapat!


Sa trecem al multiplayer si skirmish. Aici se mai scoate Empire Earth II. Putem alege intre 14 natii, fiecare cu cate 3 unitati speciale. Si aici se materializeaza toata ideea Empire Earth, plecand din epoca de piatra si traversand 15 stadii, pana la roboti ai viitorului. Iar pentru cineva care nu a jucat primul joc al seriei, ar fi chiar marfa. Din pacate am jucat Empire Earth I, asa ca nu am putut sa nu observ schimbarile in rau care au avut loc. Sunt mult mai putine tipuri de unitati si nu mai exista suprematie intre ele; iti faci artilerii de exemplu si gata. A disparut sistemul de armuri. Upgrade-urile sunt mult mai putine (12 pe epoca), unitatile nu mai sunt individualizabile (acestea pot fi facute veterane sau de elita, dar nu se poate creste la alegere viata, damage-ul, raza sau alte specificatii).

Dar sa vorbim si despre noile concepte de gameplay. Pentru inceput vremea, care acum afecteaza campul de lupta. Mai exact pe vreme proasta (ploaie, ninsoare) unitatile merg mai incet, rateaza mai mult, au vizibilitate redusa. Acum harta este impatina in zone de interes, ce determina numarul de cladiri avute si capactatea populatiei (fiecare zona permite un numar maxim de case, de turnuri de aparare, de fortarete etc). Iar cel mai chinuit concept tine de sistemul de aliante introdus. Acesta serveste la platirea de tribut, propunerea si acceptarea de aliante, declararea razboiului (altfel nu putem ataca o civilizatie aliata sau neutra) si propunerea de planuri de atac. Totala pierdere de timp (pentru programatori). In afara de tutorial nu prea ai nevoie de acest modul (cel putin nu in ideea in care a fost creat, ca tribut mai platesti din cand in cand). Si se pune un mare accent pe spioni si sabotajele facute de acestia.


Au fost introduse si resurse speciale, care apar cand ajungi in epoca in care au fost descoperite (similar jocurilor din seria Civilization). Iar taranii au un meniu special, destul de folositor, pentru a-i localiza pe cei ce stau degeaba, si a-i trimite la diversele resurse ale jocului. Si pentru un control mai bun, avem la dispozitie si un mod picture in picture, in coltul din dreapta jos.

Avem si o serie de constructii civile, ca drumuri sau poduri, unitatile care le folosesc deplasandu-se mai repede. Din pacate, o unitate va alege tot timpul drumul cel mai scurt, nu cel mai rapid. Asa ca aceste drumuri sunt relativ de prisos. Un alt aspect schimbat de la Empire Earth I este sistemul de coroane. In primul joc al seriei, de-a lungul campaniei primeai aceste coroane sub forma de puncte, si le foloseai pentru a-ti upgrada unitatile, cladirile sau tabara. Acum sunt 3 coroane (militara, economica si imperiala), atribuite dupa criterii necunoscute. Fiecare coroana ofera un numar de avantaje din care se poate alege, dar efectul dureaza un timp limitat.


Multiplayer-ul suporta pana la 10 jucatori si avem posibilitatea de a alege din pana la 9 conditii de victorie.

Tip: RTS
Data lansarii: 26 aprilie 2005
Cerinte minime: Win 98 / Me / 2000 / XP, 1.5 GHz CPU, 256 MB RAM, 1.5 GB pe HDD, 64 MB GeForce3 Ti, DirectX 9.0c, 16 bits Sound Card
Cerinte recomandate: Win XP, 2.2 GHz CPU, 512 MB RAM, 1.5 GB pe HDD, 128 MB GeForce4 Ti, DirectX 9.0c, 16 bits Sound Card
Rating: 6.5


Ultima editare efectuata de catre the lord in Vin Mai 15 2009, 14:33, editata de 1 ori

Vizitato
Vizitator


Sus In jos

Empire Earth II Empty Re: Empire Earth II

Mesaj Scris de Vizitato Joi Mar 12 2009, 13:24

grafica se lasa de dorit si nici gameplay nare asa de bun,muzica e vai de ea,auzi parca sunete de pam,pam,pam, ....e enervant ,plus ca mai trebuie sa apara si tunetele si fulgerele si ploile si ninsorile alea incat nu mai vezi nimic

Vizitato
Vizitator


Sus In jos

Empire Earth II Empty Re: Empire Earth II

Mesaj Scris de Vizitato Sam Mar 28 2009, 15:26

cam slabut,pare plictisitor,am incercat demoul si m-a dezamagit,primul empire earth mi s-a parut mai tare

Vizitato
Vizitator


Sus In jos

Empire Earth II Empty Re: Empire Earth II

Mesaj Scris de sir andrei cel mare Lun Noi 23 2009, 10:09

mie nu imi place nimic din seria empire earth
am luat astazi jocu de la un coleg si nu ii prea fain
cameplay foarte prost dar in rest merge bn
sir andrei cel mare
sir andrei cel mare
Pikemen
Pikemen

Numărul mesajelor : 305
Vârstă : 26
Data de înscriere : 26/07/2009

Sus In jos

Empire Earth II Empty Re: Empire Earth II

Mesaj Scris de Continut sponsorizat


Continut sponsorizat


Sus In jos

Sus

- Subiecte similare

 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum