Stronghold World
Doriti să reactionati la acest mesaj? Creati un cont în câteva clickuri sau conectati-vă pentru a continua.

Imperium Romanum

In jos

Imperium Romanum Empty Imperium Romanum

Mesaj Scris de Vizitato Dum Mar 08 2009, 00:31

Imperium Romanum este un joc de strategie dezvoltat de Haemimont Games pentru PC, ce va fi lansat pe piata in februarie 2008 sub sigla Kalyspso Media.

Jucatorii vor avea ocazia sa preia conducerea unei provincii romane, in calitate de guvernatori si sa construiasca o asezare prospera si bine organizata.

Imperium Romanum va solicita atentia pentru detalii, in joc fiind nevoie de proiectarea sistemelor defensive, a fortificatiilor, a turnurilor si podurilor fara de care securitatea si prosperitatea oraselor nu pot fi asigurate.
In Imperium Romanum vor putea fi cladite structuri impunatoare, cum ar fi Circus Maximus sau scoala de gladiatori, pentru a oferi autenticitate si originalitate jocului. Sistemul de lupta va putea fi imbunatatit prin preluarea controlului de catre jucatori a propriilor armate. Pe langa inamici, in joc vor fi prezente dezastrele naturale sau fenomenele de criminalitate.
SURSA:WIZOO
Valoarea exemplului negativ pentru industria jocurilor



Imperium Romanum este un city builder care, din nefericire pentru publisher-ul SouthPeak Interactive, nu aduce absolut nimic nou pentru acest gen. Jocul este cât se poate de clasic, cu tendințe de arcade pentru cei care nu vor să își bată prea tare capul cu economia, planul urbanistic și alte cele. Pentru deliciul voyeurilor, aventura construcției poate fi urmărită cu ajutorul unui zoom la nivel de cărămidă. Desigur, acest mic artificiu tehnic nu te va ajuta cu nimic, ba chiar din contră, întrucât controlul camerei te poate dezorienta destul de ușor, cel puțin la început. Altfel, Imperium Romanum este chiar interesant... vreo cinci minute. Sfârșit.



Pasul unu sau cum să alegi un subiect interesant

Pentru a publica un articol la majoritatea site-urilor sau revistelor de anvergură (de jocuri, desigur), primul lucru pe care trebuie să îl faci este să alegi un subiect suficient de senzațional ca să își merite spațiul. Când dispui de Idee, trebuie să scrii un așa-numit pitch – un scurt text care să îți descrie intenția și care să îl convingă pe redactorul coordonator de valoarea viitorului articol. Dacă, de exemplu, te bate gândul să scrii despre gold farming, mai bine renunță – subiectul este „fumat”. Ai avea o șansă numai dacă vii cu poze compromițătoare arătând un chinez biciuit în timp ce farmează furblogii din Felwood în WoW- dar nici măcar asta nu ți-ar garanta un pitch acceptat. Trebuie să vii cu un articol nemaivăzut până acum, ceva deosebit care să iasă din tipare și să capteze imediat audiența. Spre exemplu, unui englez trăsnit i-a venit ideea să se îmbrace în vrăjitor și să se plimbe pe străzile englezești ale Bath-ului, încercând să pasese un quest, două trecătorilor. Domnul în cauză se numește John Walker, iar articolul său Quest For Glory (pentru care, credeți-mă, a luat bani buni) a fost publicat în Escapist Magazine în numărul 30 din ianuarie 2006. În teorie, cam așa se întâmplă lucrurile și în cazul unui joc. Dacă ne uităm puțin la Portal, am putea spune că Valve a „captat” un pitch și l-a transformat într-un succes. Dar în condițiile în care costul de producție al unui joc depășește frecvent câteva milioane de dolari, distribuitorii (care joacă practic rolul redactorului coordonator) au metode mult mai drastice de a analiza șansa de succes a unei idei și li se întâmplă rar să „parieze” pe originalitate, pentru că un eșec i-ar costa prea mult. Alternativa este simplă și devastatoare pentru viața noastră de gameri pasionați: se folosesc idei vechi, cosmetizate, cum ar fi francize, continuări și așa mai departe. În cazul unui city builder, șansa de a inova ceva este minimă, deci se merge clar pe un subiect la fel de „fumat” ca gold farming-ul în presa de jocuri. Astfel au ajuns cei de la SouthPeak Interactive să lanseze un joc ca Imperium Romanum. Se dă un city builder clasic (succes garantat, toată lumea a jucat un Caesar, un Emperor: Rise of the Middle Kingdom, un Pharaoh sau ceva similar) și o temă care „fascinează” populația de ani și ani (Imperiul Roman, un subiect pe care eu chiar nu aș fi mers, având în vedere că, totuși, există un concurent puternic în... cutia lui Caesar) – combinația ar trebui să se vândă în mod garantat. Corect? Hmm... nu prea. Nu poți să copiezi efectiv gameplay-ul și subiectul unui joc de succes (chiar mai multe jocuri, dacă stau să mă gândesc puțin) și să te aștepți ca banii să curgă. Oricât de bovină s-a dovedit uneori comunitatea internațională de gameri (mă scuzați de expresie, dar mă includ personal), investind cam degeaba în aceeași franciză FIFA de la EA an de an, spre exemplu, tot nu te poți aștepta ca un joc complet neoriginal și care lasă de dorit pe alocuri să se vândă doar datorită numelui.



Pasul doi sau cum să faci compromisuri

Să presupunem prin absurd că suntem suficient de pasionați de istoria romanilor încât să cumpărăm jocul în cauză numai datorită numelui. Ne-am aștepta la un oarecare respect față de cultura romană și poate la o economie mai sensibilă față de modul de viață al răposaților cetățeni. Imperium Romanum îți oferă din start un început de apeduct care trebuie prelungit pentru a beneficia de necesarele resurse de apă, dar acest detaliu nu îți va fi prezentat în tutorial – trebuie să te prinzi singur. Lucrul este mai greu decât pare pentru că apeductul în cauză se află undeva izolat pe hartă și tu chiar trebuie să fii conștient de asta când te apuci să îți construiești prima așezare. Altfel, te trezești cu o frumusețe de plan de urbanizare, care însă nu este viabil pentru că romanilor nu le place să trăiască fără apă. Pe lângă toate acestea, se mai adaugă faptul că o fântână trebuie construită destul de aproape de o sursă de apă (adică un apeduct), iar apeductul în cauză, fir-ar el să fie, nu poate fi tras chiar oricum – mai exact, terenurile pietroase, dealurile, carierele nu permit acest gen de construcții.Învățăm de aici că un tutorial complet în detalii este esențial pentru scăderea gradului de frustrare a jucătorilor. Noi suntem dispuși să facem compromisuri, atâta vreme cât și producătorii sunt dispuși să nu facă puzzle dintr-un city builder. Ori în unele cazuri, Imperium Romanum sfidează cunoștințele mele despre societatea romană – cum ar fi faptul că romanii jocului sunt atât de leneși, încât preferă să aibă casa la botul porcului decât să trebuiască să se plimbe puțintel pe minunatele căi romane pentru a ajunge la muncă. Îmi amintesc cu plăcere de Emperor: Rise of the Middle Kingdom, care punea mare preț pe estetica zonei rezidențiale. Cred cu putere că city buider-ele trebuie să pună mare valoare pe aspectul vizual al orașului considerat de succes, fiindcă jucătorilor le place pur și simplu să construiască așezări eye-candy, în care lor înșiși le-ar plăcea să trăiască. În Imperium Romanum, o așezare de succes este cea în care producția stă vizavi de rezidențial... iar estetica se rezumă la mirobolantul engine 3D care este generos cu nivelul de zoom, oferindu-ți posibilitatea să vezi orice casă, cetățean, pomuleț sau fir de praf cu un detaliu de mare artă. Vei folosi această opțiune de curiozitate și te vei delecta plăcut cu urmărirea unei comunități romane vreme de vreo cinci secunde până la un minut, maximum. Altfel, vei avea nevoie de o perspectivă cât mai cuprinzătoare, ca să Vezi ceea ce Faci, ca în orice city builder. Ce frumos ar fi fost dacă dezvoltatorii și-ar fi dat mai puțin silința cu acest nivel de zoom total nefolositor și și-ar fi pus capul la contribuție să aducă ceva deosebit la nivel de economie, spre exemplu. Lecția învățată de aici este să îți cunoști grupul țintă și să nu cedezi în fața dovezilor incontestabile că grafica 3D place indiferent de condiții. Nu este bine, ci de-a dreptul necesar să faci compromisuri când decizi ce să le oferi fanilor – ei nu fac parte din industrie, nu știu ce vor (de fapt, știu, săracii, dar este prea riscant să investești într-o idee originală) și cu siguranță nu vor cumpăra orice joc numai pentru că acesta oferă un modern zoom 3D.

Pasul trei sau cum să nu apelezi la elemente nepotrivite

Am pornit procesul de instalare Imperium Romanum într-una din serile în care tind să fac multe lucruri deodată. În acest caz concret, intenționam să deretic prin casă, să îmi lustruiesc cizmele și să îmi pregătesc geanta pentru o dureroasă zi de luni. Lista de treburi fiind mare, Imperium Romanum s-a instalat cu mult înainte să termin, interfața lui de start lăfăindu-se pe monitorul meu aproape o oră încheiată. În tot acest timp, m-a deranjat ceva... ceva... care nu se potrivea peisajului. Nu mi-am dat seama ce până când nu am pus mâna să joc. Este vorba de coloana sonoră care, în afară de faptul că este repetitivă, nu ar sugera nici în o mie de ani că tu urmează să joci un joc despre Imperiul Roman. Coloana sonoră ar fi potrivită unui oraș medieval, dispunând de elemente pre-clasice (Bach?) sau chiar clasice (Simfonia a cincea a lui Beethoven... ajută-mă, Marius! De fapt, tema aduce a LOTR) care, cel puțin în mintea mea, se potrivesc jocului ca nuca în perete. Situația continuă de-a lungul întregii aventuri, din care recunosc sincer că nu am experimentat mare parte, fiindcă nu m-au ținut nervii. Și astfel am ajuns la impresia finală, care este următoarea: îmi pare sincer bine că tocmai scriu încheierea acestui articol, pentru că procesul se va termina cu o dezinstalare de toată frumusețea a unei aplicații care nu are ce căuta pe hard diskul meu. Din păcate, Imperium Romanum nu este un joc care să merite cumpărat, instalat, piratat sau alte cele. În sinea lui, este un city builder decent, chiar simpatic, dacă nu ai jucat Caesar, Cleopatra, Pharaoh sau favoritul tuturor timpurilor, Emperor: Rise of the Middle Kingdom. Din acest motiv, precum și din speranța că acest joc reprezintă un necesar exemplu negativ pentru oricine visează să lanseze un city builder, voi fi blândă cu Imperium Romanum la notă, dar tu nu ai nicio scuză să nu pui mâna pe una din alternativele înșirate mai sus. Crede-mă, nu vei regreta!

sursa rewiev:Level

Cerinte necesare
Minimum:
Windows 2000, XP or Vista
Pentium / AMD Processor with at least 1,7 GHz
DirectX 9 compatible Graphic Card
(Geforce 3 / Radeon 9550 or better)
512 mb Ram
DVD-ROM Drive
1,5 gb free disk space
DirectX 9.0c


Recommended:
Windows 2000, XP or Vista
Pentium / AMD Processor with at least 2 GHz
DirectX 9 compatible Graphic Card
GeForce 6600GT or better
1 gb Ram
8 x DVD-ROM Drive
1,5 gb free disk space
DirectX 9.0c


Imperium Romanum 00235154




Ultima editare efectuata de catre God of War in Dum Oct 11 2009, 00:43, editata de 4 ori

Vizitato
Vizitator


Sus In jos

Imperium Romanum Empty Re: Imperium Romanum

Mesaj Scris de Alex Dum Mar 08 2009, 01:08

Pare dragut jocul happy

Alex
Administrator
Administrator

Numărul mesajelor : 878
Data de înscriere : 04/09/2008

http://www.strongholdworld.net

Sus In jos

Imperium Romanum Empty Re: Imperium Romanum

Mesaj Scris de Vizitato Dum Mar 08 2009, 01:12

asa e,tocmai asta vara l-am jucat,il mai am si acum

Vizitato
Vizitator


Sus In jos

Imperium Romanum Empty Re: Imperium Romanum

Mesaj Scris de Vizitato Joi Mar 12 2009, 14:42

lam incercat si eu,e frumos mai ales muzica

Vizitato
Vizitator


Sus In jos

Imperium Romanum Empty Re: Imperium Romanum

Mesaj Scris de Vizitato Sam Mar 28 2009, 15:21

frumoasa grafica winking

Vizitato
Vizitator


Sus In jos

Imperium Romanum Empty Re: Imperium Romanum

Mesaj Scris de Vizitato Mar Iun 09 2009, 06:48

Daca iti place istoria Romei sau daca pur si simplu ai chef sa iti incerci priceperea intr-un joc de strategie in timp real, “Imperium Romanum” este un titlu destul de dificil de ignorat. Jocul iti cere, pe scurt, sa asezi cladirile capitalei imperiului, precum si resursele de care are nevoia acesta, intr-un tipar ales, in timp ce trebuie sa rezolvi nevoile legate de imbogatire si expansiune, avand grija ca toti cetatenii sa fie multumiti si sa se simta in siguranta. E un echilibru destul de fragil, pentru ca fiecare decizie pe care o iei va avea consecinte pe termen scurt sau lung si va afecta intr-o anumita masura situatiile prin care vei trece.

Avand in vedere ca avem de-a face cu Roma antica, arhitectura orasului nu se abate de la exactitatea istorica. Nevoile primare ale cetatenilor, apa si mancare, pot fi satisfacute pe calea clasica, numai cu ajutorul fantanilor si a fermelor de animale. Necesitatea hainelor e rezolvata cu ajutorul unor cladiri cu functii complexe, precum croitoriile si fermele de lana. Locuintele sunt o coordonata foarte importanta a jocului, la inceput cu un aspect primitiv, pentru a se infrumuseta pe masura ce belsugul incepe sa curga. Bogatia depinde de o serie de factori precum imprejurimile si posibilitatea de a munci. Asupra cladirilor abandonate sau lipsite de renovari (e necesar sa reusesti sa aprovizionezi constant orasul cu piatra) planeaza riscul de incendiu, iar cetatenii fara locuri de munca se vor orienta catre infractiuni pentru a supravietui si, uneori, se vor transforma in adevarati piromani ce-ti pot transforma orasul in scrum.

Tinand cont ca avem de-a face cu ROMA, pe masura ce orasul se dezvolta, nevoile populatiei devin tot mai complexe, asa ca vei avea la dispozitie cladiri si elemente decorative noi pentru a-i incanta pe cetateni si a le satisface gusturile. Acest joc nu inseamna numai sa faci totul sa functioneze la un nivel de suficienta, ci reprezinta obligatia de a fauri un oras maret si bogat,de ale carui posibilitati sa reusesti sa te bucuri din plin.

Odata cu trecerea timpului, imperiul va creste considerabil, insa, din fericire, “Imperium Romanum” iti ofera o interfata foarte usor de inteles si utilizat pentru a tine totul sub atenta observatie. Cartierele neglijate vor incepe sa se innegreasca, asa ca e destul de evident unde trebuie sa te concetrezi sa repari problemele. Bineinteles ca nimic nu e gratis, asa ca vei avea nevoie de o suma considerabila de dinari, daca vrei sa continui aventura arhitecturala si sa-ti finantezi extinderea teritoriului. Impozitarea e una din metodele de a tine cuferele imperiale pline, cetatenii mai avuti contribuind din gros bugetului, insa si indeplinind unele obiective, ca atragerea unui anumit numar de cetateni spre oras sau mentinerea nivelului de satisfactie a lor ridicat poate preceda un premiu substantial din partea senatului.

Dintre cele cateva moduri de joc, se distinge modul istoric, in care pornesti din vremea intemeierii orasului, pe timpurile lui Romulus si ale lui Remus, in 509 i.e.n., si sfarsesti in anul 120 al erei noastre, “Imperium Romanum” devenind nu numai un mod de a ramane captivati in fata calculatorului, ci si o forma usoara de a invata evenimentele istorice importante prin care a razbatut imperiul latin.

“Imperium Romanum” este un joc in care cei axati pe micro-management nu-si vor gasi placeri prea mari, pentru ca toti cetatenii isi vad automat de treburile lor, isi atribuie de unii singuri slujbe, singura interventie de care e nevoie din partea jucatorului e sa construiasca in continuare pentru a dezvolta leaganul latin. Acesta e un aspect pozitiv sau negativ, depinzand de punctul de vedere din care privesti jocurile de strategie. Totusi, e bine ca la nivelul microscopic si individual al cetatenilor totul se rezolva de la sine, lasand jucatorul sa se concentreze pe toata panorama orasului, insa celor care le place sa controleze tot li se va parea ca jocul e pe pilot automat.

Pentru a te putea bucura pe deplin de acest joc, trebuie ca sistemul tau sa indeplineasca urmatoarele cerinte tehnice:

Windows 2000/XP/Vista
PC cu procesor de 2 GHz
1 GB de memorie RAM
1.5 GB de spariu liber pe hard-disk
Placa video cu 256 de MB de memorie proprie
DirectX 9.0c si componente compatibile cu el

Vizitato
Vizitator


Sus In jos

Imperium Romanum Empty Re: Imperium Romanum

Mesaj Scris de Vizitato Mar Iun 09 2009, 06:56

conform siteurilor,IMPERIUL ROMANUM ARE URMATOARELE NOTE:



Deci crash-predispus că este aproape unplayable ,bază de proiectare este prea datat și generice Nu este suficienta istorie romana;este de gust oribil (limita armată de management și de luptă).

6.0 Prezentare
Nu este un bun reprezentant al orasului, construirea de gen. Nu se adaugă nimic nou și oferă un muncitor pentru a lua pe standard convenții..
8.5 Graphics
A definit îmbunătățire față de GLORY OF THE ROMAN EMPIRE, dar nu suficient pentru a justifica prețul de admitere.
Sunet 7.0
Ne plac zgomotele ambientale răspândite pe tot parcursul jocului, dar discordant soundtrack- trebuie să plec.
5.5 gameplay
Cu impact redus cu obiective clare nici un sentiment de consecință, în ceea ce privește mai mare economie. Combatul este o gluma.
5.0 durată recurs
O diversiune distractiva pentru o oră sau cam așa ceva, dar de previzibilitate și lipsa de inspirație în curând va avea, pentru a ajunge în alte jocuri.
6,0
Acceptabil GENERAL
(din 10 / nu o medie)

Vizitato
Vizitator


Sus In jos

Imperium Romanum Empty Re: Imperium Romanum

Mesaj Scris de Vizitato Mier Iul 15 2009, 04:01

e mult mai bun,dar are cerinte cam mari

Vizitato
Vizitator


Sus In jos

Imperium Romanum Empty Re: Imperium Romanum

Mesaj Scris de Continut sponsorizat


Continut sponsorizat


Sus In jos

Sus

- Subiecte similare

 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum